Kines reise

7 dpo

Kan teste fra i dag men skaffet meg en testepartner på enten julaften eller lillejulaften. Så må holde meg noen dager til! Men det går fint, for merker ingenting enda så :happy: Kommer til å få trekant på alle tempene mine fremover ettersom jeg går fra å teste mellom 06:30-07:00 til 05:30-06:15 siden jeg er offshore. Generelt spesiell temp denne prøveperioden da :dontknow

Vis vedlegget 476277
Ikke så lenge igjen å vente!! :Heartred Jeg må nesten begynne i morgen :hilarious::Heartred

8 dpo

Skikkelig hopp på temp i dag da! Trenger jo ikke å ha noe og si men :nailbiting: Alt som skjer disse dagene er gøy :hilarious:

Screenshot_20251222_065845_FF App.jpg

Spennende temp, frøken!!
Ja, hadde i tillegg klart å skru av ovnen på rommet i går kveld, noe jeg ikke la merke til før nå (er alltid kaldt når man står opp og gikk rett i dusjen uansett). Kan jo ikke være mer enn sånn maks 16 grader her inne, må jo gå i ull! Likevel hadde jeg så høy temp.

Ja, hadde i tillegg klart å skru av ovnen på rommet i går kveld, noe jeg ikke la merke til før nå (er alltid kaldt når man står opp og gikk rett i dusjen uansett). Kan jo ikke være mer enn sånn maks 16 grader her inne, må jo gå i ull! Likevel hadde jeg så høy temp.
Lover jo bra, hvertfall når det var kaldt der fra før. Skulle du teste imorgen?

Wooow.. ser hvertfall veldig lovende ut!!! Hva skjer nå da? Mtp myomet osv? :)
Hehe må ikke komme og gi meg dårlig samvittighet nå med en gang jeg er i et lite lykkerus :hilarious:

Han fertilitetslegen sa at jeg skulle komme 2 uker etter positiv test, så skal han sjekke hvordan embryoet har plassert seg. Ligger den veldig dårlig kan man vurdere å avslutte svangerskapet pga sjansen for at det går fint er lav. Men plasserer den seg på riktig side i livmor så kan det gå veldig fint :happy: Det er bare flere dårlige plasser enn gode plasser, så krysser fingrene! :nailbiting::hello2

Hehe må ikke komme og gi meg dårlig samvittighet nå med en gang jeg er i et lite lykkerus :hilarious:

Han fertilitetslegen sa at jeg skulle komme 2 uker etter positiv test, så skal han sjekke hvordan embryoet har plassert seg. Ligger den veldig dårlig kan man vurdere å avslutte svangerskapet pga sjansen for at det går fint er lav. Men plasserer den seg på riktig side i livmor så kan det gå veldig fint :happy: Det er bare flere dårlige plasser enn gode plasser, så krysser fingrene! :nailbiting::hello2
Ånei,! Unnskyld! Jeg er ikke ute etter å gi dårlig samvittighet! Jeg ble kjempe giret på dine vegne men også nysgjerrig :hilarious:
Håper det blir 2 kjempe fine streker og at det går skikkelig bra!! ❤️❤️

Ånei,! Unnskyld! Jeg er ikke ute etter å gi dårlig samvittighet! Jeg ble kjempe giret på dine vegne men også nysgjerrig :hilarious:
Håper det blir 2 kjempe fine streker og at det går skikkelig bra!! ❤️❤️
Bare tulla altså, gir meg ikke dårlig samvittighet :hilarious: Han fertilitetslegen sa at det aaaaaller viktigste er å bli gravid, så det er han som sa at vi absolutt måtte fortsette å prøve denne måneden her! :happy:

Back
Topp