Kines reise

8,5 DPO
(Pga implantasjon rundt midnatt hehe)

Har en temp som ligner veldig på en implantasjons dip og spottet i går kveld/i dag tidlig. Jeg er så spent på testing i dag altså. Har ikke flere tidligtester igjen annet enn digital. Foreløpig negativ på morgningen iallfall :nailbiting: Sikkert for tidlig for positiv test basert på dip og temp uansett :arghh:

Vis vedlegget 474717
Herregud så spennende!!!!

Jaaa hadde vært så kjipt om begge disse var tilfeldigheter :arghh: Nå har jeg hatt flere måneder etter MA der kroppen ikke har skjønt tegninga, mens alle månedene før det ble jeg jo iallfall litt gravid :smiley-ashamed004
Jaa… veldig kjipt om det hadde blitt sånn. Håper veldig det er gode tegn. Det er jo det! Men håper at de betyr positive resultater :D

8,5 DPO

Har en temp som ligner veldig på en implantasjons dip og spottet i går kveld/i dag tidlig. Jeg er så spent på testing i dag altså. Har ikke flere tidligtester igjen annet enn digital. Foreløpig negativ på morgningen iallfall :nailbiting: Sikkert for tidlig for positiv test basert på dip og temp uansett :arghh:

Vis vedlegget 474717
Dette er så spennende Kine! :hello2 Når står du opp i morgen så jeg vet når jeg må sjekke forumet for oppdatering fra deg? :hilarious:

8,5 DPO

Vis vedlegget 474717
Så fin graf :Heartred

Håper det er babystreker :smiley-angelic001:Heartred

11,5 DPO

Mistet troen på denne prøveperioden så har endelig bestilt time hos en fertilitetslege jeg fikk anbefalt. Føler det er et så stort steg å innse at man faktisk sliter med fertiliteten, så er utrolig spent på hele prosessen. Håper på gode råd angående myomet, og eventuelt riktig plass å fjerne det. Kan betale litt for å gå privat mot at de er spesialister på det de holder på med og jeg dermed har mindre risiko for arrvev. Kanskje jeg da kan unngå ivf, som også er er en kostbar affære.

Har alltid en slik dag når jeg gir opp for denne prøveperioden der jeg reflekterer litt over hva som gikk galt og hva jeg kan gjøre neste prøveperiode :smiley-ashamed004 Regner med at de fleste har en/flere dager der man er litt skuffet før man ser videre til neste prøveperiode :smiley-ashamed004 Kanskje han fertilitetslegen til og med har noe jeg kan prøve neste prøveperiode?? Kommer inn 3 dager før EL neste måned :hello2

Screenshot_20251127_142603_FF App.jpg

Krysser fingrene for positiv test til jul, og at legen har no snacks som gir et ekstra puff! :Heartred
Neste prøveperiode er jeg offshore hele perioden jeg kan teste positivt. Da kan jeg ikke dra med meg masse tester :smiley-ashamed004 Også lurer jeg på hvordan jeg eventuelt skulle fortalt det til samboer når jeg ikke får møtt han fysisk :pompus: Om jeg bare skulle fortalt det over telefon, om jeg burde vente til jeg kommer hjem, eller om jeg skal kjøpe og gjemme noe i tilfelle jeg tester positivt :dontknow

Etter at jeg hadde MA i august har jeg bare hatt milde mensener. Forrige syklus varte den i to dager og bestod så og si ikke av friskt blod. Nå har jeg hatt det samme igjen denne syklusen her, har liksom ikke fylt et bind en gang i dag. Bare bytter pga liker ikke å bruke samme bindet for lenge.

Noen som har vært borti noe lignende?

Skal til fertilitetslege 10. Desember og skal absolutt spørre han da. Det er jo 3 dager før EL, så han får jo ikke målt progesteron eller noe sånt noe. Men håper det går fint å sjekke slimhinnen da?

Etter at jeg hadde MA i august har jeg bare hatt milde mensener. Forrige syklus varte den i to dager og bestod så og si ikke av friskt blod. Nå har jeg hatt det samme igjen denne syklusen her, har liksom ikke fylt et bind en gang i dag. Bare bytter pga liker ikke å bruke samme bindet for lenge.

Skal til fertilitetslege 10. Desember og skal absolutt spørre han da. Det er jo 3 dager før EL, så han får jo ikke målt progesteron eller noe sånt noe. Men håper det går fint å sjekke slimhinnen da?
Har ikke hatt MA, men mens endra seg for meg etter graviditetene. Før jeg ble gravid (og før hormonell prevansjon) fossblødde jeg i 4-5 dager og så blødde "normalt" i 3-4 dager. De tyngste dagene kunne jeg blø ut ett nattbind på 2 timer liksom. Menssmertene var også ganske heftige.

Nå blør jeg 4 dager helt uten smerter. Blør ganske godt de 2 første dagene da, men ingenting i forhold til hvordan det var før og de 2 siste dagene er det lett blødning/spotting bare.

Er du redd slimhinnen din ikke blir tykk nok siden du blør lite?

Har ikke vært borti noe lignende, annet enn at mellomblødning/eggløsningsblødning forsvant ca 5 ganger etter SA før det kom tilbake. Det kan jo bare være tilfeldig, merket ellers ingen endringer.. progesteron nivå kan du måle hos fastlegen ved blodprøve, tror det er ca. 7-9 dpo. De kan sjekke slimhinnen din 3 dager før EL ja, vil tro det er litt som UL 2 dager før egguttak (vi har i IVF styrt eggløsning på egguttaksdagen) :Heartbigred

Har ikke hatt MA, men mens endra seg for meg etter graviditetene. Før jeg ble gravid (og før hormonell prevansjon) fossblødde jeg i 4-5 dager og så blødde "normalt" i 3-4 dager. De tyngste dagene kunne jeg blø ut ett nattbind på 2 timer liksom. Menssmertene var også ganske heftige.

Nå blør jeg 4 dager helt uten smerter. Blør ganske godt de 2 første dagene da, men ingenting i forhold til hvordan det var før og de 2 siste dagene er det lett blødning/spotting bare.

Er du redd slimhinnen din ikke blir tykk nok siden du blør lite?
Ååå det hørtes veldig fælt ut med så store blødninger :arghh: Bra graviditet var løsningen for deg :happy:

Ja, det er jo en teori da, men jeg vet ikke :dontknow Kan også være flere ting. Hormonelle endringer som ikke har kommet seg skikkelig etter MA enda. Eller B12/jern/folat mangel.

Back
Topp