6+3 Etter UL oppdatering
Har ikke bilde, men så noe bitte lite med hjerteslag

Ble målt til 6+4 så stemmer helt perfekt
Tok en del blodprøver forrige uke. Blant annet hadde han tatt en test for endometriose som jeg hadde målt veldig høyt på. Han hadde hatt mistanke etter ultralyden jeg var på i desember. Man kan derimot ikke stille den diagnosen uten en vevsprøve. Pga det + myomet og det at jeg har mistet tidligere, så satte han meg på blodfortynnende og cyclogest. Han ville også at jeg skulle ta 100% sykemelding frem til jeg starter i uke 9 siden studier sier det øker sannsynligheten for graviditet så mye.
Jeg har veldig mye ansvar på jobb akkurat nå og kan ikke bare forsvinne på dagen, så har levert inn sykemelding men kommer til å jobbe fulltid i morgen og fredag, også trappe litt ned i starten av neste uke. Må også få noen andre til å ta offshore turen min om en uke.
Fikk også med meg en del forskjellig kvalmestillende hjem. Hadde hatt veldig høy østrogenmåling på prøven jeg tok forrige uke, så han sa jeg bare måtte prøve meg frem og finne den riktige. Fikk jo ikke sove i går pga var så kvalm, så kommer til å bli veldig behagelig å få litt kvalmestillende. Har ikke kastet opp enda heldigvis, men har måttet spise hver 2. time for å unngå det. Har blitt litt verre hver dag denne uken.
Skal ha oppfølging hos han om 2 uker
Hvis noen leter etter en god fertilitetslege i Bergen så kan jeg varmt anbefale Sentrumslegene (det er bare en lege der)