Galadriel Gift med forumet Marsboerne 2 Nov 2013 #1 Har noen sett noe til ho etter den greia med utestengelse - ikke utestengelse?
Frk.Smedstad Venter på lillesøster 2 Nov 2013 #2 Ikke her inne tror jeg. Men sender noen mld med henne Mamma til Herman venter lillesøster 12.mars 2014 Taster på appen
Ikke her inne tror jeg. Men sender noen mld med henne Mamma til Herman venter lillesøster 12.mars 2014 Taster på appen
Frk.Smedstad Venter på lillesøster 2 Nov 2013 #4 Galadriel skrev: Synd at ho ikke er her inne mer da :/ Klikk for å utvide … Skal si det til henne jeg Mamma til Herman venter lillesøster 12.mars 2014 Taster på appen
Galadriel skrev: Synd at ho ikke er her inne mer da :/ Klikk for å utvide … Skal si det til henne jeg Mamma til Herman venter lillesøster 12.mars 2014 Taster på appen
Kine Carpe Diem 2 Nov 2013 #6 JEg trodde jeg var utestengt en mnd, så jeg har med vilje ikke gått inn her i frykt for å irritere meg for mye! Hormoner.... Håper alt er bra med alle!
JEg trodde jeg var utestengt en mnd, så jeg har med vilje ikke gått inn her i frykt for å irritere meg for mye! Hormoner.... Håper alt er bra med alle!
Frk.Smedstad Venter på lillesøster 2 Nov 2013 #8 Hehe... Rakk ikke sende mld en gang jo. tenkte jeg skulle gjøre det etterpå. Mamma til Herman venter lillesøster 12.mars 2014 Taster på appen
Hehe... Rakk ikke sende mld en gang jo. tenkte jeg skulle gjøre det etterpå. Mamma til Herman venter lillesøster 12.mars 2014 Taster på appen
Kine Carpe Diem 2 Nov 2013 #9 Takk Koselig at dere merket at jeg var borte Trodde jeg var utestengt, så jeg ga litt opp!