Kinderkraft vogn & britax bilstol?

Strompeesau

Betatt av forumet
Maiskolbene 2023 :-)
Junibollene 2023
Halloo

Har ett spm ang. Bilsete og vogn!

Har bestilt kinderkraft XMOOV 3-in-1 travle system!

Men har også kjøpt «britax bilstol baby-safe iSense»!

Er det noen som er klok på om disse to passer sammen? Altså at man kan ta bilsetet på vogna? Eller om det finnes en sånn «koble-klips»?

Skjønner ingenting

Hjeeelp
 
Vanligvis må msn kjøpe en adapter så den passer vogna når det er ulik produsent på stolen og vogna, men vet ikke spesifikt for den vogna :) søk bilstoladapter kinderkraft britax så finner du den kanskje
 
Utfra det jeg finner når jeg leser om den barnevogna, så virker det som de hovedsakelig har bilstoladapter som passer med sete fra Maxi-Cosi.
Men det du kan gjøre er å kontakte butikken du har kjøpt den fra, og høre om de har en bilstoladapter som passer sammen med seter fra Britax.
Med det sagt har jeg klart meg uten bilstoladapter og den muligheten til begge barna mine. Det vil si savnet det litt med eldste - men Vipps så hadde det gått 4mnd og fra da våknet han alltid om bilen stoppet, så da var det liksom litt det samme. Og den yngste hylskreik i både vogn og bilstol det første halvåret, så det måtte bare unngås å bruke for mye :hilarious:
 
Halloo

Har ett spm ang. Bilsete og vogn!

Har bestilt kinderkraft XMOOV 3-in-1 travle system!

Men har også kjøpt «britax bilstol baby-safe iSense»!

Er det noen som er klok på om disse to passer sammen? Altså at man kan ta bilsetet på vogna? Eller om det finnes en sånn «koble-klips»?

Skjønner ingenting

Hjeeelp
Se på jollyroom at under beskrivelsen av vognen kommer denne listen opp som bilstoler adapteren mellom vogn og bilstol passer til: Medfølgende adaptere passer også til: Cybex Aton, Aton 2, Aton Q, Maxi Cosi Mico, Mico AP, Mico NXT, Mico Max 30, Citi, Cabrio og CabrioFix.

Ser ikke ut som de har satset på noen Britax modeller desverre.
 
Back
Topp