F fomle 83 Forumet er livet 14 Jul 2011 #1 Har fått dilla på kinamat de siste ukan, fordet om kvalmen ofte tar overhånd. Lure på ka du like best å spise når du skal spise kinesisk?
Har fått dilla på kinamat de siste ukan, fordet om kvalmen ofte tar overhånd. Lure på ka du like best å spise når du skal spise kinesisk?
SnartMammaTilTre88 <3 14 Jul 2011 #2 Kinesisk pepperbiff eller vårruller Skal på kinarestaurant med ei venninne idag.. Gleder meg
F fomle 83 Forumet er livet 14 Jul 2011 #3 mmm ja vårrull e favoritten her akkurat no. Hvis kvalmen slipp taket utover dagen skal æi få mannen til å stoppe innom kinaen ¨å ta med nå hjem:)
mmm ja vårrull e favoritten her akkurat no. Hvis kvalmen slipp taket utover dagen skal æi få mannen til å stoppe innom kinaen ¨å ta med nå hjem:)
T Turid-Laila Guest 14 Jul 2011 #5 Frityrstekt kylling med grønnsaker, ekstra sterk kinesisk peppersaus og chili utenom oppi der :P Skal det være sterkt, skal det svi nedover halsen :P
Frityrstekt kylling med grønnsaker, ekstra sterk kinesisk peppersaus og chili utenom oppi der :P Skal det være sterkt, skal det svi nedover halsen :P
Knerthen Forumet er livet VIP * Fra frø til Juliblomst 2015 * 14 Jul 2011 #8 den beste kinamaten jeg har smakt er and i ananassaus, ellers så er stekt ris en av mine favoritter