kinamat?

*Frk.Mamma

Gift med forumet
hva er det som er godt av det da? har egentlig ikke spist så mye av det før men nå skal vi bestille.

men på film og sånn så bestiller de jo kina mat i sånne beholdere med nudler og sånn får man det også?

rico skrev:
tviler på at det er slike beholdere som i usa. har til dags dato aldri sett det.

men hva som er godt er er jo veldig forskjellig fra person til person.
Jeg syns jo chop suey er godt. (feil skrevet sikkert)
innbakt svinefilee i sursøt saus.

tenkte ikke på beholderen men det nudel greiene som er oppi der om det er noen som har sett det

jeg synnes kylling i karri er godt

Pappan min driver kinarestaurant (han er fra kina og, altså) og han har ikke nudler som tilbehør.
Det er ris til alt, som serveres i en egen bolle, og retten på eget fat.

Det jeg liker best er sprøstekt kylling eller svinekjøtt i sursøt saus, chop suey (biffkjøtt i saus med grønnsaker), kylling i lemonsaus, sprøstekte kongereker i sursøt saus.. Men nå er jo menyene forskjellige, men de fleste jeg har vært på har mye av dette.. Ellers er and ganske godt..

Chow mein er vel en nudelrett.

Ellers liker jeg stekt ris med kjøtt og grønnsaker, chop suey, innbakt svinekjøtt.

Det hender jeg spiser stekte nudler med kjøtt og grønnsaker oppi, det er kjempegodt :)

Faen ta deg! Nå fikk jeg lyst på kinamat, og gubben gidder ikke kjøre 30 min for å hente hjem noe til meg .

Kylling i karri er godt, eller Biff Szechuan...

Åååå!! Jeg fikk også lyst på kinamat!! Og jeg som akkurat har sendt gubben avgårde med kortet mitt for å hente noe til bilen.. (han er ikke tilbake før om et par timer). Nesten så jeg hiver meg i bilen og kjører etter!!!
Mine favoritter er: biff chop suey, innbakt svin, stekte nudler med biffkjøtt :)

Jeg bestiller som regel stekte nudler med kylling og stekte grønnsaker. Og gjerne vårruller som forrett. Mmmmm...
Åh, nå fikk jeg lyst på kinamat!!

Sign over

Back
Topp