kiloene bare renner på !

Gått opp 2-4kg og er 13 uker. Veide 62kg før graviditeten. I uke 8-11 var jeg konstant sulten så kiloene kom på i løpet av den perioden, i tillegg har jeg de siste 3 ukene slitt med piriformis muskelen så blitt lite trening pga smerter i den. Nå er jeg fast bestemt på å komme igang med treningen for å komme inn i normal modus igjen + at jeg har innsett at jeg må til kiropraktor :bored:

Barn nr tre her og har lagt på meg 4-5 kg sist jeg sjekka (tørr ikke sjekke mer før hos legen!) sist jeg sjekka var for et par uker siden og var da noe og 9 uker på vei! :)

12 uker her og gått ned 3 kg. Ant pga dårlig matlyst og har sluttet med litt usunnheter som ikke frister. Forrige svangerskap kastet jeg opp lenge og hadde dårlig matlyst og veide 1 kg mindre enn før jeg ble gravid den dagen jeg fødte. 9 kg til forsvant etter fødsel. Er litt overvektig fra før så bare glad kiloene ikke renner på ;) De anbefaler lav vektoppgang når man er overvektig fra før.

Er 10+1 og har gått opp ca. 4kg. Lite aktivitet de siste 3-4 ukene, men satser på mer aktivitet når energien etterhvert kommer tilbake. Har også vært mye sulten de siste 14 dagene.

Med nr. en gikk jeg opp 12kg (født uke 39+1) og med nr. to gikk jeg opp 14kg (født uke 40+5), så jeg håper det blir noe lignende denne gangen.

Er 11+5 og er opp 5 kg *hjelp*. Spiser hele tiden for å slippe litt unna kvalmen. I tillegg er det ferie og har vært null rutiner og mye snop. Sånn sett godt å begynne på jobb igjen på mandag, men kipt at alle kommer til å se det på jobben.

Back
Topp