kiloene bare renner på !

EME2

Betatt av forumet
Er bare 10+5 i dag men kiloen bare renner inn! :nailbiting: Til vanlig veier jeg mellom ca 50-52.
Men i det jeg testa positiv hadde jeg allerede begynt å bikke over til 52-53!
Nå i kveld veide jeg hele 56!! på mine to andre barn gikk jeg opp ca 11-12kg på 9mnd!

Er det bare meg eller hørest det ekstremt mye ut så tidlig! å er det bare meg !? Kommer til å ende som en flodhest:p

Ps: sliter med forstoppelse og konstant full av luft :dead:

Hørest ut som jeg syter/klager ille... men ting skjer så ille fort her, at jeg rekker ikke tilpasse meg noe føler jeg..:meh:

Jeg veier jo i utganspunktet 20 kilo mer enn deg da (snøft!). Jeg har så langt (12+4) lagt på meg 1 kilo. Håååper ikke jeg legger på meg 35 kg som sist!!!

Jeg veier jo i utganspunktet 20 kilo mer enn deg da (snøft!). Jeg har så langt (12+4) lagt på meg 1 kilo. Håååper ikke jeg legger på meg 35 kg som sist!!!

Vet ikke om utgangspunkt vekt har noe å si i forhold til vektoppgang.. men har lest at det evt har noe å si i forhold til hva de anbefaler at man går opp totalt. 1kg er da veldig innafor :)

Er bare 10+5 i dag men kiloen bare renner inn! :nailbiting: Til vanlig veier jeg mellom ca 50-52.
Men i det jeg testa positiv hadde jeg allerede begynt å bikke over til 52-53!
Nå i kveld veide jeg hele 56!! på mine to andre barn gikk jeg opp ca 11-12kg på 9mnd!

Er det bare meg eller hørest det ekstremt mye ut så tidlig! å er det bare meg !? Kommer til å ende som en flodhest:p

Ps: sliter med forstoppelse og konstant full av luft :dead:

Hørest ut som jeg syter/klager ille... men ting skjer så ille fort her, at jeg rekker ikke tilpasse meg noe føler jeg..:meh:
Det kan vare forstoppelse også som gir ekstra , gikk plutselig ned noen kg da endelig kommet meg på do .

Jeg er i uke 16 og har allerede lagt på meg 8 kg :p

Jeg er I uke 11+4 og har gått ned 5kg.. men har vært en del kvalm og blir kvalm fortsatt pm jeg bare så mye som tenker på junkfood.. matlysten er også skrøpelig.. men det går vel over og de 5kg kommer vel fort på igjen nå når ting virkelig begynner å skje :)

Kan nor av vekten være vann?

Jeg er 14 uker på søndag og har foreløpig gått opp igjen til startvekt, gikk ned i starten pga mye kvalme og oppkast..

Er 13+3, lagt på meg ca 1,5. Det er vell rimelig innfor normalen innbiller jeg meg ;)

Lagt på meg ca 3 kilo så langt. Forrige svangerskap veide jeg 48kg frem til uke 20, da kom kiloene. Ble 20 kilo den gang. Men nå har jeg fint lite appetitt...dessverre....gleder meg til den kommer tilbake :-)

Back
Topp