Kilo

Er 19+2 i dag og gått opp 0,7 fra start, men begynte med å ned 2, så totalt har jeg gått opp 2,7:p

19+0 i dag og har gått opp 1,5 kg fra startvekt. Men jeg gikk ned 2 kg i starten, så hvis vi regner med dem, har jeg gått opp 3,5!

18+1 og ca. 5 kg opp

18+4, 4kg... Vekta stod stille på + - 1,5-2kg helt til for et par uker siden.. nå har jeg gått litt opp for hver gang jeg veier meg.. [emoji28][emoji173]️

17+0 og har gått opp 2kg.

17+1 her og har ikke gått opp noe foreløpig, ikke så mye mage heller enda. Har vel det man kan kalle noe kilo ekstra fra før.. Er det noen som vet om det er mindre sjanse for å legge på seg mye når man ikke har gått opp noe så langt i svangerskapet? Eller kommer kiloene plutselig rasende på framover? Håper jeg slipper å legge på meg fryktelig mye...

17+1 her og har ikke gått opp noe foreløpig, ikke så mye mage heller enda. Har vel det man kan kalle noe kilo ekstra fra før.. Er det noen som vet om det er mindre sjanse for å legge på seg mye når man ikke har gått opp noe så langt i svangerskapet? Eller kommer kiloene plutselig rasende på framover? Håper jeg slipper å legge på meg fryktelig mye...
Tror det er ganske individuelt. Forrige gang gikk jeg opp 17 kg. Det er jo litt mye, men ikke veldig mye. Da kom magen rundt uke 14. Tolk det som du vil :)

19+6 uker. Gått opp ca 3 kg. Har en følelse av at kiloene kommer fort på nå framover.

Back
Topp