Kilo

12+4 og har ikke gått opp noe. Jeg ønsker å gå opp mest mulig gikk opp 18kg forrige graviditet, så håper på å slå det denne gangen

13+6 i dag, og har gått ned ca 5 kilo fra startvekt. Har en del kilo ekstra å tære på, så er nok ikke no krise[emoji4] I første halvdel av påska gikk jeg ned en kilo, for deretter å legge den på meg igjen i siste halvdel, og etter det har vekta vært stabil, så tror det er i ferd med å snu nå [emoji106] Kaster opp mye mindre, og har begynt å få i meg litt drikke igjen, så pila går nok snart raskt oppover [emoji85]

Enig med du. Mye fokus på hva vi ikke kan gjøre.. burde vært mer på hva vi kan være flinke til å gjøre.. Jeg veit ihvertfall at jeg ikke vil være noe større etter dette svangerskapet enn nå... tenkt tanken på svømming jeg også faktisk.. Datteren min er på svømmetrening 1 gang i uka så er jo uti da, men hadde vært ålreit med et par ganger til i uka..
Anbefaler svømming![emoji4] Og å ikke tenke så mye på vekta[emoji6]

12+4 og +1,3 kg!

13+5, foreløbig gått ned 2 kilo - slitt ekstremt med kvalme som har ført til lite mat.. :meh:

13+0 og har endelig gått opp 1kg[emoji4]

15+3 0kg [emoji4]

16+0 i morgen, og opp 6kg[emoji85] men gikk opp mye tidlig sist også, så roet det seg[emoji4]

14+6 og har gått ned 4 kilo. Hadde egentlig gått ned 5, men har klart å legge på meg litt igjen

Keg har ikke veid meg på 8 uker! Jeg både ser og kjenner at jeg har lagt på meg mye :bag:

Back
Topp