Kili barneseng

Lilleimagehuset

Flørter med forumet
Junibarna 2015
Noen som har erfaringer med denne? Synes den er inmari fin og ser praktisk ut, men koster mye.
Vil et barn bruke babysengen sin helt til det er ca. 7? Eller ønsker de muligens en ny "stor" seng når de blir litt eldre? Selv om den utvides er det jo noe med å ha ligget i den siden man var baby. Hva tenker dere generelt om slike senger som kan utvides? Stokke har jo også en fin, men synes liksom denne er enda finere! Alternativet er å gå for en helt enkel og billig sprinkelseng.

http://www.sprell.no/kategori/baby-kili-babyseng

Veldig fin! Men min mor sa det samme.. "Tror du ikke de vil ha storjente/storgutt seng når de begynner å bli litt større?" Når jeg tenker meg om, tror jeg det :)
Så her blir det sprinkelseng.

Veldig fin! Men min mor sa det samme.. "Tror du ikke de vil ha storjente/storgutt seng når de begynner å bli litt større?" Når jeg tenker meg om, tror jeg det :)
Så her blir det sprinkelseng.
Det samme sa min mamma! Hehe :) De har vel kanskje et poeng! Tror ikke vi har råd til en så dyr seng heller...

Her blir det billig sprinkelseng. Kili sengen er veldig fin, men veldig dyr. Så kan jeg heller bruke resten av pengene på andre ting: sengesett, sengekant, dyne og pute, babygym osv.

Åh, den er så fin! Har en venninne som har den til datteren sin som er 4 nå, kjempefornøyd. Vi hadde ikke råd da vi kjøpte til storesøstra og nå føles det veldig sløsing å kjøpe ny seng når vi har sprinkelseng som neste kan arve, så tror ikke det blir... Veldig fristende likevel!

Hadde aldri kjøpt en så dyr seng til en baby.. Har bedside crib som vi bruker første 6 mnd. Så grindseng fra ikea.. Og så venter en junior seng fra ikea når storesøster får seg storjenteseng.. Størstemann fikk seg køyeseng nå i romjula.. Han blir 6. Brukt juniorsengen helt til nå. Kunne fint brukt den enda da masrassmålet er 160/170 ca.. (Jeg er 156 og ligger rett ut men kjenner senga er kort)

Jeg vurderer kili veldig da jeg syns den er kjempe fin, virker solid og praktisk. Den er dyr, men her er planen at førstemann (i magen) bruker den frem til vi får nr.2 og så blir brukt så lenge som mulig. Deretter blir det å selge den og får jo da igjen noen av pengene.

Back
Topp