Kiler på nesa

Haha, kiling på nesa :woot:

Rastløse bein har jeg ofte til vanlig. Utrolig plagsomt. Men ikke nå! Jeg har ADHD, og har hørt at mange opplever at ADHD-en "forsvinner" under graviditeten. Jeg føler at det stemmer så langt, er i alle fall utrolig slapp og bare ligger der nå, mens jeg vanligvis er spirrevipp. Men sliter like mye som vanlig med å sovne, selv om det var litt bedre i begynnelsen.
 
Haha! Jeg husker at jeg hadde en sånn kiling på nesa sist faktisk! Jeg tror jeg tolka det litt som tørr hud kanskje? Husker ikke hva jeg gjorde med det eller hva som skjedde, men må jo ha gått over eller så hadde jeg nok huska det som veldig plagsomt. KAN jo være at det er litt forandringer i huden pga hormoner og høstvær og alt, og så kjenner man det som en kiling i huden på nesa? Jeg hadde det på nesetippen jeg da, sykt irriterende.
 
Haha, nei skjønner ikke hva du tenkte på. Det er jo så naturlig at den skal rundt foten liksom! ;)
Sånn fra spøk til revolver, trodde f.eks magnesium kunne hjelpe mot det?
Ja det står at det kan hjelpe, ikke dokumentert, men bare det hjelper meg så kan det være det samme hehe :p
 
Så enig. Er sååå sykt trøtt at orker inne gå ett skritt når jeg er hjemme fra jobb men bena er så urolige. Ligger å sparker i sofaen. Kanskje magnesium? Om gravide kan ta det da
Tror gravide kan ta det, bare man ikke tar overdose hehe, altså ikke tar mer enn hva som står på boksen ;) Og det står sikkert på pakken om man skal forhøre seg med en lege om man er gravid.
Jeg tenker å holde ut til jeg skal på kontroll til legen i desember =)
 
Back
Topp