Kiler på nesa

Mozzarella

Elsker forumet
Ok, det her kan være det mest fjasete innlegget som kommer inn i kveld, men det kiler oppå nesa mi! Har gjort det i flere dager nå på kveldstid, kjennes ut som huden min sitrer oppå nesebeinet. Er det NOEN som har vært bort i det før? Første kvelden var det "morsomt" men nå begynner det å bli plagsomt :p
 
Haha, nei aldri hatt og aldri hørt om :p Jeg begynner å få urolige bein. Er bare på kvelden og særlig når jeg er trøtt og når jeg har lagt meg for å sove.. Blir gaaal av det..! Håper det ikke holder på sånn helt til juli...!!
 
Haha, har prøvd å Google det men kommer liksom ikke opp noe! Kjennes ut som nesa mi vokser :laughing002

Restless legs er ikke gøy! Svigerinna mi hadde det, husker ho holdt på å bli heeeeelt gal på slutten! Lå å sparka i veggen :wideyed:
 
Her kiler det inni nesen. Nyser noe helt sinsykt for tiden:( er så gale at enkelte dager er jeg bekymret for babyen under alt det trykken den blir utsatt for:/
 
Haha, har prøvd å Google det men kommer liksom ikke opp noe! Kjennes ut som nesa mi vokser :laughing002

Restless legs er ikke gøy! Svigerinna mi hadde det, husker ho holdt på å bli heeeeelt gal på slutten! Lå å sparka i veggen :wideyed:

Jeg har hørt at noen får gravidnese, at den rett og slett blir litt større under svangerskapet. Men har ikke opplevd det selv... Vet ikke om det var noen trøst akkurat men:p Mye slimhinner i nesen, kanskje derfor?
 
Haha, ja har hørt om det skjønner du! Men om man KJENNER at nesa vokser så er det fullstendig krise! Voksesmerter i nesa :laughing002
 
Haha, har prøvd å Google det men kommer liksom ikke opp noe! Kjennes ut som nesa mi vokser :laughing002

Restless legs er ikke gøy! Svigerinna mi hadde det, husker ho holdt på å bli heeeeelt gal på slutten! Lå å sparka i veggen :wideyed:
Håper ikke det er voksesmerter :laughing005
Ja man kan bli gal av mindre... Fikk det ikke så tidlig forrige gang, men husker at det var helt sykt, fikk ikke sove, lå å vrei meg i senga, ingen ting hjalp... prøvde kjerringråd, men neeh... :p
 
Haha litt morsomt da :p

Men har lest at nesen kan vokse når man er gravid?
 
Haha, nei aldri hatt og aldri hørt om :p Jeg begynner å få urolige bein. Er bare på kvelden og særlig når jeg er trøtt og når jeg har lagt meg for å sove.. Blir gaaal av det..! Håper det ikke holder på sånn helt til juli...!!
Jeg har også urolige ben, hva skal man gjøre med det?
 
Jeg har også urolige ben, hva skal man gjøre med det?
Uff, jeg vet ikke.. jeg husker jeg prøvde litt forskjellig, etter tips bandt jeg tilåmed en ulltråd på tåa hahah, men det hjalp ikke :p
Å gå funker, men jeg får det bare når jeg er trøtt og når jeg har lagt meg, og da vil jeg IKKE opp å gå hehe
 
Hahah, ja kan være det :p Er det mulig å være så teit da, ta den rundt tåa istedenfor benet.... :hungover::laughing002
 
Hahah, ja kan være det :p Er det mulig å være så teit da, ta den rundt tåa istedenfor benet.... :hungover::laughing002

Haha, nei skjønner ikke hva du tenkte på. Det er jo så naturlig at den skal rundt foten liksom! ;)
Sånn fra spøk til revolver, trodde f.eks magnesium kunne hjelpe mot det?
 
Uff, jeg vet ikke.. jeg husker jeg prøvde litt forskjellig, etter tips bandt jeg tilåmed en ulltråd på tåa hahah, men det hjalp ikke :p
Å gå funker, men jeg får det bare når jeg er trøtt og når jeg har lagt meg, og da vil jeg IKKE opp å gå hehe
Så enig. Er sååå sykt trøtt at orker inne gå ett skritt når jeg er hjemme fra jobb men bena er så urolige. Ligger å sparker i sofaen. Kanskje magnesium? Om gravide kan ta det da
 
Personer med denne tilstanden opplever episoder med plagsom ubehag og kribling i legger, og uimotståelig behov eller trang til å bevege leggene. Plagene kommer oftest om kvelden, i tiden før

Gravide


Rastløse bein forekommer ikke sjelden under graviditet. Det er påvist at gravide kvinner som har lavt jernnivå i blodet (ferritin) tidlig i svangerskapet, er ekstra disponert for å utvikle tilstanden i siste tredjedel av svangerskapet. Derfor anbefales tilskudd av jern, ev. vitamin B12 og folat. Gravide bør unngå andre medisiner i svangerskapet.
 
Personer med denne tilstanden opplever episoder med plagsom ubehag og kribling i legger, og uimotståelig behov eller trang til å bevege leggene. Plagene kommer oftest om kvelden, i tiden før

Gravide


Rastløse bein forekommer ikke sjelden under graviditet. Det er påvist at gravide kvinner som har lavt jernnivå i blodet (ferritin) tidlig i svangerskapet, er ekstra disponert for å utvikle tilstanden i siste tredjedel av svangerskapet. Derfor anbefales tilskudd av jern, ev. vitamin B12 og folat. Gravide bør unngå andre medisiner i svangerskapet.
Aha....ha! Mannen har dette! Funker det med jerntabletter for han kanskje?
 
Back
Topp