Kilen?

therelo85

Forumet er livet
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Er du kilen? :p
Isåfall hvor? Jeg takler ikke å bli tatt på føttene... :o

VELDIG kilen, men klarer å kontrollere det !;)

Er kilen overalt, sånn egentlig, MEN kiler noen meg under beina er jeg fritatt fra noe straff om jeg sparker de i ren refleks. :p

Ja, mange steder. Men jeg klarer gjerne late som om jeg ikke er det, lenge nok til at de fleste gir opp å prøve :p

Spesielt på føttene og i armhulene

Mellom tærne, under armene, i siden og på lårene, men er ikke alltid like kilen. Noen ganger er det andre steder plutselig å :p

Var veldig kilen som barn, men ikke nå lengre.

Er kilen overalt! Spesielt rett over kjærlighetshåndtakene... Er noen borti der får de en albue i kroppen :p

Er kilen overalt! Spesielt rett over kjærlighetshåndtakene... Er noen borti der får de en albue i kroppen :p
Jeg forsøkte å forklare en kollega (som ikke har sosiale antenner) at hun var innmari heldig som ikke fikk hånden min i kroppen etter at hun dro en (iskald) finger der på meg under lunsjen en gang. Hun fikk det til å høres ut som jeg var voldelig.

Men seriøst. Der kan man ikke like folk og forvente at det ikke skjer noe....

Veldig! Overalt! Veldig følsom hud :) Og virker som om lillegutt har arvet det etter meg ;)

Ikke Kilen :P liker ikke å bli tatt på føttene. Men ikke pga det kiler. Veldig praktisk når man har en mann som er døds Kilen ;) i have the power :D haha

Under føttene. Kiler du meg, blir du sparket :p (refleks) hehe

Er ekstremt kilen over hele meg. Har advart ungene gang på gang at det er farlig å kile meg for i ren refleks fyker armer og ben hvis noen tar på meg. Hørselsvern kan nok med fordel også brukes da. Er slitsomt å være sånn

Back
Topp