kikkere....

nymams

Elsker forumet
Ser det er noen som er her inne hver dag , men ikke skriver noe i det helle tatt....

For noen kikkere, ser ikke det helt store i å spionere på hva vi skriver her...

Men men sikkert gøy for de...... patetisk spør du meg!!!!!

Se her har dere noe å glo på::

Get a life!!!!

ORIGINAL: pink-girl85

ORIGINAL: Tesa

Det er ikke de som er verst. Paa natta her er det over 500 stk som kikker, som ikke er registrerte... Lurer paa hva slags mennesker de er... Haaper de har normale hensikter med aa være her!!!!

det har jeg lagt merke til og...at det er sinnsykt mange men ingen registrete.. skummelt...[:-]

Hmmm skulle ikke fått kommet inn uten å reg. seg skikkelig, helt absurd med alle de kikkerene, så på natta og da???!!!

Du ser når du klikker på navnene deres oppe, så har de aldri lagt inn et innlegg...

er jo 3 stk her bare nå....

Det er jo lov å håpe, men det er masse syke folk rundt om i verden...............

De hørtes spesielle ut!!!! Eg e heller ikkje kikker!!!!

hei på dere
Jeg er også ofte innom uten å skrive no, men det er fordi jeg ikke har no fornuftig å komme med [;)] hehe nei da. Nei det er nok lurt å være bevist på at det er noen som ikke har de rette hensikter her og vi burde derfor ta noen forhåndsregler. Synd at det er sånn. Men men syntes det er koselig her uansett[:D]

Er vi ikke litt hysteriske nå!?!
Er ofte inne bare for å lese hær jeg uten å skrive noe... er jo ikke alle som har tid til å sitte hær hele dagen å sende inn innlegg på innlegg heller...
Jeg for min del leser og ser hvordan andre har det... enkelte ganger så har jeg det litt for travelt til å sitte å skrive... Men syns det er kos å lese...
Også er det jo ikke alle som er så utadvendt heller... og vi kan jo virke som en veldig sammenspleisa gjeng hær inne... Kan vel virke skremmende på mange kanskje? [:)]

ORIGINAL: lille nupp

jeg tror poenget er at det er "uregistrerte" folk som titter, og endel nye medlemmer som titter..

det er jo ikke ulovlig, men når man ser på hvem som er her, så plutselig massse nye navn og mange med 0 innlegg..

da føler man at de bare er kikkere..

[:D]

Ja de er dem jeg og mener, de med 0 innlegg.....

jeg skriver jo ikke hver dag jeg heller......men  har jo lagt inn noe....

Spennende å se hvordan andre har det i svangerskapet synes jeg[:)]
Er ikke noe flink til å skrive inn noe selv. Men er nå likevel med her.

Jeg er kanskje en av kikkerne?

Jeg orker ikke være aktiv på dette forumet, men jeg synes det er kjekt å stikke innom dersom jeg selv lurer på noe.
Enten lager jeg en tråd, eller så leser jeg det andre har fortalt om tidligere om nettopp det jeg lurer på.

Dette er jo et åpent forum og man trenger jo ikke å registrere seg for å lese heller.
Kanskje man burde tenke på hva man legger ut av personlig informasjon om man er "redd" for at utenforstående skal lese det?
Eller ta det opp med admin/modder, slik at det blir en diskusjon rundt det og muligheten for å lukke for uregistrerte er nær.
Admin/modder bestemmer også reglene rundt dette, slik at om de ønsker det, så kan man si at registrere man seg, så må man være litt aktiv også og ikke bare lese.
Sette en grense på minst så og så mange innlegg pr uke.

Det finnes muligheter. ;)

Heisann!

Jeg er helt enig med deg, Tinto! Det er veldig greit å kikke innom her for å se om andre lurer på de samme tingene som meg. Jeg har fått mye hjelp og bekreftelser på at jeg og mine spørsmål er "normale" ved å lese litt om hva dere snakker om.
Alle kjenner jo premissene for disse forumene, og bør være inneforstått med at hvem som helst kan lese hva som blir skrevet her. Det er enhver brukers, registrert eller uregistrert, rett å velge hvor deltagende en ønsker å være. Det er ikke alle som er like glad i, eller har like god tid til, å skrive alt for mye om seg og sitt..

Det mener nå ihvertfall jeg. [:)]

ORIGINAL: Yakine

Jeg er nok en "kikker" på generell føler jeg. Jeg synes det er så stort og sånn der, at jeg bare titter litt på enkelte tråder. Der jeg føler jeg kan bidra med noe, svarer jeg, men ellers så er jeg bare der liksom! [8D] Liker meg best her sammen med dere jeg jenter! [:D]

Så enig så enig! [:)]

jeg er ikke kikker, men av og til er jeg så sliten at jeg gidder ikke å skrive noe. får jeg ikke duppen min midt på dagen blir jeg helt gåen utover ettermiddagen....

litt slitsomt å ha en aktiv 1 åring i huset[&o]

Back
Topp