Kikkehullsoperasjon

Tror jeg hadde ca 6 uker på lokalsykehus og ca tre mnd når jeg ble operert på Ullevål.. Du har fritt sykehusvalg, så anbefaler deg å ringe rundt og sjekke ventelister da disse kan variere veldig , dersom du ikke må opereres ett spesielt sted da :)

fikk beskjed at det var ca 3 mnd ventetid...
2mnd etter søknaden fikk jeg brev fra sykehuset at jeg kunne vente opptil 4 mnd til...
da ble jeg sinna og ringt sykehuset...de fikk høre det ;) så ulike beskjeder...synes jeg ventet lenge nok på ting... så etter den samtalen satt jeg med opp at jeg kunne komme med en gang de hadde en avbestilling eller når som helst.. så tipper det gikk 3 uker så fikk jeg timen :) fikk den 3.juledag da.. og lå i jula og nyttårsaften, men hva gjør man ikke for å få ønsket sitt oppfylt :)

Gjør ikke dette pga barnløsheten lenger men pga uutholdelige smerter som jeg har hatt i 1 år... :) flere barn har jeg gitt opp..

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg hadde kikhullsoperasjon i fjor og det var lang ventetid då ga eg beskjed at eg ville sette meg på kort varsel lista
. Hvis noen ikkje kan komme så ringer de deg og du må stille på kort varsel.
Det fungerte for meg:-)

Har du fått time til kikhullsoperasjon enda? jeg ringte å klaget og plutselig fikk jeg time 2 uker senere, på et annet sykehus da vel og merke

Sjekk fritt sykehusvalg. Jeg brukte Ski sykehus tilbake i 2010 og fikk time på 3 uker. Ble opprinnelig henvist til Drammen og derfra det 24 ukers ventetid.

Jeg står oppført på operasjon her i april :) så skal klare å vente til da :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp