Kikkehulloperasjon i dag

firetretoen

Elsker forumet
Augustlykke 2015
Septemberlykke 2015
Da var jeg på Tønsberg sykehus i dag på kikkehulloperasjon... Det viste seg og være en muskelknute på ca 2 cm som ligger dypt nedi livmora, og som kan hindre embroyet og feste seg, og "umulig" og fjerne... Blir den fjernet er det fare for og skade hele livmorsekken og det vil dannes arr og ødelegge livmorslimhinna, som igjen hindrer embroyet og feste seg i livmorslimhinna...
Legen avslutter med og si: men du har jo to barn da.... :( JA, ER KLAR OVER DET!!!! Men min mann har ingen, jeg føler meg ung og vil ha et barn med mannen min!!
Skal ringe Porsgrunn i morgen og høre hva vi gjør videre... Ikke lett dette her!!!! :(

Huff, så kjedelig..! håper de kan finne en løsning på det, slik at det ordner seg med et nytt gullegg! har selv to barn fra før, men min mann har ingen, så jeg skjønner tankegangen din :Heartpink har også fått høre den med, ja men du har jo to barn fra før... min mann har ingen og det betyr ikke at babyønsket mitt er noe mindre av den grunn...

Uff, så trist å få en slik beskjed :(. Vanskelig å si noe positivt til deg, men jeg håper personalet i Porsgrunn har noen tanker rundt situasjonen. Sender deg en god klem :Heartbigred.

Ringte Porsgrunn i dag, legen måtte se epikrise, så kom de tilbake til hva som skjedde videre...

Back
Topp