Kikhullsoperasjon i morgen

Så deilig å være ferdig. Godt de fikk brent vekk, så blir det sikkert perfekte forhold for en liten en, og forhåpentlig vis mindre smerter:) god bedring!

Så bra de fjernet endometriosen de fant og at laparaskopien nå er overstått! Nå ligger forholdene perfekt til rette for en spire som kan feste seg straks dere er i gang med forsøket. Dette går nok veien skal du se. Fortsatt god bedring! Bra du har din kjære hjemme som tar vare på deg :Heartred.

Spørsmål....

Så nå er det gått 4 dager siden operasjonen og stingene og alt der fint ut.

Men så husker jeg legen sa noe. Hun sa at de ikke klarte å få sånn blåfarge gjennom egglederne mine. Hun sa at det kunne være pga operasjonsinstrumentene for hun syns egglederne egentlig så fine ut. Det ville uansett ikke ha noe å si da vi uansett skal på ass. befruktning.

Men altså de fikk ikke blåfarven gjennom og det hadde kommet mye utenfor.
Derfor kunne jeg vente at jeg kunne blø en del blått ut av skjeden. Jeg kunne blø i flere uker sa de.

MEN, jeg har kun blødd bittelitt i to dager. Og det var ikke blått engang.
Og magen min blir mer og mer oppblåst.
Kan det være blodet og fargen ikke kommer seg ut?!? Wuæhhh!!!

Den gangen jeg gjennomgikk laparaskopi og de oppdaget tette eggledere, kom det blå ut igjen via blodet. Husker ikke hvor lenge/mye jeg blødde fordi jeg gjennomgikk operasjoner i etterkant (dermed lett å blande sammen erfaringer fra de ulike operasjonene, dessverre). Om du stadig blir mer oppblåst, skal du ringe det nummeret du har fått opplyst til vakthavende gynekolog. Ikke drøy det for lenge dersom du er i tvil. Mye bedre med én telefon for mye enn det omvendte. Enig? Kan dessverre ikke gi deg noe klarer svar!

Håper det går seg til, Bubbly! :Heartred

Den gangen jeg gjennomgikk laparaskopi og de oppdaget tette eggledere, kom det blå ut igjen via blodet. Husker ikke hvor lenge/mye jeg blødde fordi jeg gjennomgikk operasjoner i etterkant (dermed lett å blande sammen erfaringer fra de ulike operasjonene, dessverre). Om du stadig blir mer oppblåst, skal du ringe det nummeret du har fått opplyst til vakthavende gynekolog. Ikke drøy det for lenge dersom du er i tvil. Mye bedre med én telefon for mye enn det omvendte. Enig? Kan dessverre ikke gi deg noe klarer svar!

Håper det går seg til, Bubbly! :Heartred

Jeg ringte i dag.
Legen sjekket journalen min og da fikk jeg vite at det ikke stemte at jeg ville blø i ukesvis som sykepleieren hadde sagt. Så alt stemte.
I tillegg så sa dem at jeg sannsynligvis føler meg oppblåst pga lufta de dytta inn pluss at magen nok har reagert på at de har jobbet inni der, så den er litt hoven.

Dersom jeg fikk feber eller begynte å føle meg dårlig skulle jeg uansett ikke nøle med å ringe dem igjen.

Ble veldig glad for svaret :)

Så bra! Da er det bare å ta det med ro og pleie deg selv. Smertene gir seg ganske raskt når det først går fremover. Fortsatt god bedring til deg! :)

Så bra! Da er det bare å ta det med ro og pleie deg selv. Smertene gir seg ganske raskt når det først går fremover. Fortsatt god bedring til deg! :)

Tusen tusen takk!! <3
Første dag på jobb i dag og føler virkelig at det går bedre og bedre nå.

God bedring :)

Back
Topp