Kieljenter!

jeg håper iallefall at dere som kanskje kan eller ikke kan eller tror dere skal trekke dere klarer å gi beskjed til Lena så fort som mulig så hun evt. får avbestillt..... hun har lagt mye arbeid i dette og det holder ikke å bare å skrive i tråden her.

ORIGINAL: Black Beauty

jeg håper iallefall at dere som kanskje kan eller ikke kan eller tror dere skal trekke dere klarer å gi beskjed til Lena så fort som mulig så hun evt. får avbestillt..... hun har lagt mye arbeid i dette og det holder ikke å bare å skrive i tråden her.

Ja, det hadde vært fint, så jeg i hvert fall slipper sitte med regninga[:-][:)]
Syns det er innmari synd og trist om det ikke skulle bli noe av også. Har gleda meg sånn[:(]

Håper det blir tur på dere!!!!!

Jeg kan helt sikkert ikke være med..[&o]

ORIGINAL: *Sandermamma*

ORIGINAL: Black Beauty

Ja, det hadde vært fint, så jeg i hvert fall slipper sitte med regninga[:-][:)]
Syns det er innmari synd og trist om det ikke skulle bli noe av også. Har gleda meg sånn[:(]

Lena: Skal du ha med mini'n?? [;)] driver å vurderer å være med hvis det passer seg slik med gubben.. men jeg må jo ha med mini- siden hun henger fast i puppen [8D]

Back
Topp