Kieljenter!

*Sandermamma*

Forumet er livet
Har vært lite respons å få på trådene jeg har laget, så her kommer en til.
Satte betalingsfrist til 20 september, som er i morgen. Har ikke fått inn penger fra noen enda. Regningen forfaller den 29 september så vi har 9 dager på oss til å betale regningen eller avlyse turen om interessen ikke er der lenger.
Det er 2 stykker som har trukket seg, og hvis jeg har skjønt reglene riktig så har jeg ikke lang tid på å avbestille reisen, så vi MÅ få tatt en avgjørelse her. Jeg tør ikke sitte med et betalingskrav på 20.000 kroner.

Jeg er keen på tur jeg altså[:)] Men jeg er nødt til å få respons, hvis ikke må jeg bare avbestille så jeg ikke risikerer å betale regningen selv.

So[:)][:)]

jeg tenkte på det idag at jeg hadde glemt det, gikk faktisk inn nå for å se om jeg fant betalingsfristen[;)] betaler med en gang....

*snille damen som gidder å organisere for alle svimedamene som ikke betaler.....*

Jeg er ikke 100% lengre på om jeg kan [&o]

Hvor mange er vi egentlig?

ORIGINAL: *annlkaogliten*

[:(]

Vi er 6 stykker

ORIGINAL: *Sandermamma*

ORIGINAL: *annlkaogliten*

[:(]

Vi er 6 stykker

Skal finne ut av det så fort så mulig!

Hvor mange var vi i fjor da?

Jeg må melde meg ut desverre :(
Har ikke penger,men kommer til Oslo for en tur senere på ny året vis noen er med på det?

Kan vi ikke ta det senere da? siden så mange ikke kan.
Jeg vil veldig gjerne på tur, bare nå rekker ikke økonomien til. [:(]

Vil gjerne på tur,men er så usikkert med jobben min,mest sannsynlig at jeg ikke har jobb om 14 dager[:(]

6 stk.[:(] hvem er det da?og viss enda flere trekker seg[:(] jeg betaler inn uansett, så kan vi heller fikse det til senere viss det ikke blir......

er foressten ikke det mest økonomiske fornuftige jeg har planer om heller, men jeg TAR meg råd, håper det blir noe av...

Skal vi sjå.. Hvis Sølvi trekker seg så er vi nede i 5 stykker. Da er det meg, BB, Momlinn (ikke hørt noe fra på en stund) Babysyk mamma (heller ikke hørt fra på en stund, og Annika som er usikker.

[&o]

Skal vi sjå.. Hvis Sølvi trekker seg så er vi nede i 5 stykker. Da er det meg, BB, Momlinn (ikke hørt noe fra på en stund) Babysyk mamma (heller ikke hørt fra på en stund, og Annika som er usikker.

[&o]

uff,har gledet meg sånn til denne turen,men blir for vanskelig nå siden jeg kan miste jobben [:(]
Jeg håper at vi får ta turen en annen gang,da skal jeg være med uansett altså

[&o]

maman da?[:(]kjempeteit visst det ikke går i orden, vi som har hatt planer om dette i ett år[:o]

ORIGINAL: sølvi86ogTheaIrene

[&o]

uff,har gledet meg sånn til denne turen,men blir for vanskelig nå siden jeg kan miste jobben [:(]
Jeg håper at vi får ta turen en annen gang,da skal jeg være med uansett altså

Det har jeg full forståelse for! Så kjedelig det med jobben da.. Må være forferdelig situasjon å være i! Er det nedskjæringer eller noe sånt?

ORIGINAL: Black Beauty

[&o]

maman da?[:(]kjempeteit visst det ikke går i orden, vi som har hatt planer om dette i ett år[:o]

Det så dårlig ut for maman også[:(] Evt at hun måtte bestille på egen hånd sånn i siste liten om hun fant ut at det gikk. Ja, syns det er kjempetrist altså. Var så utrolig gøy sist gang, og så herlig gjeng med jenter. Har såå innmari lyst å møte dere alle sammen igjen! Rocke hele den jækla båten[:)]

[&o]

Det så dårlig ut for maman også[:(] Evt at hun måtte bestille på egen hånd sånn i siste liten om hun fant ut at det gikk. Ja, syns det er kjempetrist altså. Var så utrolig gøy sist gang, og så herlig gjeng med jenter. Har såå innmari lyst å møte dere alle sammen igjen! Rocke hele den jækla båten[:)]

ja, vi eide den båten[;)] anyway...jeg har betalt, så viss det ikke skjer noe, så får vi heller ordne opp i det[;)]

[&o]

ja, vi eide den båten[;)] anyway...jeg har betalt, så viss det ikke skjer noe, så får vi heller ordne opp i det[;)]

Oki[:)][:)] Håper det går i orden[:)]

Hei!

E ikke sekker på om æ heller kan lenger..[8|] Vet ikke om økonomien strekk tel..

Hvis det ikke blir tur på dere, kanskje noen vil møtes i Oslo og kose vårs på annet sett?

ORIGINAL: Sjasmin

Hvis det ikke blir tur på dere, kanskje noen vil møtes i Oslo og kose vårs på annet sett?

Jaaa [:)] Den er jeg med på [:D]

Back
Topp