Kiel ferga

Min2

Blir kjent med forumet
Noen her som har reist med barn på 10-11mnd med kiel ferga? Eller event. reist med kielferga, som har en mening? Er det dumt eller kan det bli en fin tur? Er det plass til å ha med vogn i noen av lugarene? Noen tips event.?xsmile3

Ja har reist.

Kommer helt ann på vognen og lugaren.

Vi har bugaboo Cameleon så understellet henges på veggen ved jakkene og sportssetet brettes så det kan bli stående ved skoene blandt de hengende jakkene. Ikke i veien i det minste.

Vi ba om reiseseng, som stod klar da vi ankom. En annen gang var det ikke der så vi måtte opp i kiosken/info å be om det.

Har også reist med egen reiseseng, det er hipp som happ, men godt å kunne å klappe sammen sengen om vi ikke skulle ha behov.

Ikke glem badetøy/badebleie for en deilig dukkert.

Last edited:
Lurer jeg og på. Skal på båten på lørdag.

Ja har reist.

Kommer helt ann på vognen og lugaren.

Vi har bugaboo Cameleon så understellet henges på veggen ved jakkene og sportssetet brettes så det kan bli stående ved skoene blandt de hengende jakkene. Ikke i veien i det minste.

Vi ba om reiseseng, som stod klar da vi ankom. En annen gang var det ikke der så vi måtte opp i kiosken/info å be om det.

Har også reist med egen reiseseng, det er hipp som happ, men godt å kunne å klappe sammen sengen om vi ikke skulle ha behov.

Ikke glem badetøy/badebleie for en deilig dukkert.

Hvilken type lugar lå dere på xsmile3

Vi pleier ha utvendig lugar. Å reise med barn i alle aldre er null problem.
Vi har hatt Simo vogn. Ikke noe problem.
Husk pass i disse dager!

Litt avsporing; DFDS til København har eget rom til oppbevaring av vogner om dere skulle reise med dem og trenger dette.

Vi reiste med Kielfergen da lillebror var rett over året. Hadde connecting lugarer. Altså to lugarer med dør mellom. Den ene lugaren hadde køyesenger (hvor storebror på fem sov og lillebror fikk reiseseng som sto på rommet da vi kom) og den andre lugaren hadde dobbeltseng til oss voksne. Da var det god plass til å ha vogna ved den utgangsdøren vi ikke brukte. Hadde ikke reist om alle oss fire skulle bodd i vanlig lugar. Ellers på båten er det ingen problem med vogn.

Vogna er forøvrig en bumbleride indie.

Hva gjør dere på kveldstid når barna sover? Ser for meg lange timer liggende på sengen å tvinne tommeltotter :p

Kan bli en fin tur, men jeg synes det er altfor mye røyking inne, så med mine barn ned luftveisproblematikk, så vil jeg ikke ta turen med de foreløpig.

Back
Topp