Kid

*Snoopy*

Forumet er livet
Har noen av dere vært på Kid og handlet sengesett til knottene?For jeg antar dette salget gjelder absolutt alle sengesett alse barn,voksen osv?

Jeg var på Prinsess for noen uker siden og handlet.
Da hadde de lagertømming, 2 for prisen av 1,
og jeg hadde sett meg ut et søtt nøytralt sengtøy.

Tror ikke jeg handler inn flere ennå[:)]

Eg har kjøpt to sett på spar kjøp.
Billig der og [:)]

Jeg har vært både på Kid og Princess i dag [:)] KID her i byen hadde mange søte sengesett, men selvfølgelig mest i roooosa![:'(]

Takk for tips[:D] Skal jeg ta meg en tur dit i løpet av uka[:D]

ORIGINAL: babyensmamma

Jeg var på kid i dag, visste ikke at det var halv pris jeg, så ble positivt overrasket da jeg kom til kassen, 2 tisselaken for 100 kr... Så det gjelder alt! [:)][:)]

Ok da skal jeg dra meg oppover der en dag denne uka [:D]Har allerede handlet litt men trenger nok mer en 1 sengesett som er til Sprinkelseng hehe,for først skal jo hun ligge i vugge hos oss noen mnd'er [:)]Så får handle noen til vugge og noen til sprinkelseng når det første er så billig ,ELSKER SALG EG [:D]

Nice!! Blir nok en shopperunde i løpet av uka her og da ja!!!

Jeg var på kid i dag, visste ikke at det var halv pris jeg, så ble positivt overrasket da jeg kom til kassen, 2 tisselaken for 100 kr... Så det gjelder alt! [:)][:)]

ojjj det var billigbillig...takk for tips..lenge gjelder tilbudet på kid da tro?ut denne uka?

ORIGINAL: susamedbabyimagen

ojjj det var billigbillig...takk for tips..lenge gjelder tilbudet på kid da tro?ut denne uka?

Ihvertfall ut denne uka... [:)][:)]

ok da er det bare å få handlet.....en av de få tingene jeg mangler bare nå[:D]

Back
Topp