Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mangler også litt sengetøy osv herÅ, flaks jeg ikke har handla NOE enda
Hør med di som jobber der om di kan bestille den til deg? ;-)Jeg har sett meg ut sengekanten de har på tilbud på kid, men ingen som har den jo! :-(
Har du sjekka nettbutikken?Jeg har sett meg ut sengekanten de har på tilbud på kid, men ingen som har den jo! :-(
Hør med di som jobber der om di kan bestille den til deg? ;-)
Har ikke funnet den på nettbutikkenHar du sjekka nettbutikken?
Så dårlig kundeservice :-OHar vært innom tre butikker, ingen har vært noe hjelpsom :-( annet enn at de sier den kommer muligens inn igjen :-(
Så dårlig kundeservice :-O
På Kid her bruker di å sjekke det opp med lageret di gangene jeg har spurt :-/
Du har ikke ett bilde av varen da? Så kan jeg høre med Kid her i morgen
Hva kjøpte du?Ble en del shopping på kid i går! Pengene flyr unna no merker eg har heldigvis ikke så mye igjen no
Da burde den komme inn igjen ja ;-)Kan ikke akuratt si at jeg har vært strålende fornøyd med kundeservicen på de Kid butikkene som ligger rundt her.
Nå fant jeg den endelig på nettsidene deres, har vært umulig å finne før, og det ser ut til at den er utsolgt fra hovedlager. Har ikke bilde, men her er link:
http://www.kid.no/Product/Item.aspx?itemid=066336001
Men siden den er annonsert i deres siste reklameblad, så regner jeg med at den kommer inn igjen før kampanjen er over
Hva kjøpte du?