Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Kickie
Hehe.
Er du også nerd? [8|]
Akkurat nå sitter jeg på uni. Med 14 dager til innlevering av masteren min (i fysikk) trenger jeg litt nerdehumor for å komme meg gjennom dagene.
ORIGINAL: Rada
Hehe.
Er du også nerd? [8|]
Akkurat nå sitter jeg på uni. Med 14 dager til innlevering av masteren min (i fysikk) trenger jeg litt nerdehumor for å komme meg gjennom dagene.
Øy! Var det en fornærmelse?[>:]
Jeg er nok ikke like nerd som deg, men mesteparten av dagen min inneholder studering av fysikk og matematikk, så blir litt nerdevitser. Også er jeg fan av Big Bang Theory. [8D] Hehe..
ORIGINAL: Rada
Hehe.
Er du også nerd? [8|]
Øy! Var det en fornærmelse?[>:]
Jeg er nok ikke like nerd som deg, men mesteparten av dagen min inneholder studering av fysikk og matematikk, så blir litt nerdevitser. Også er jeg fan av Big Bang Theory. [8D] Hehe..
Nope, jeg er en nerd, og jeg er stolt av det. Så det var bare positivt ment :) Bazinga! (eller den passer jo ikke inn her, for jeg tuller jo selvfølgelig ikke, men hodet mitt er for fullt akkurat nå.)