kick counter

fridr

Betatt av forumet
Maiblomstene 2017
Har dere sånn spark-teller på appene deres?
Jeg er 28 uker i dag, og appen gav beskjed om at jeg må telle spark. Skjønner meg ikke heeeelt på det.

Gjør dere det?

Nei, hvem har tid til sånt? ;)
Jordmor sier at man skal kjenne liv hver dag, men antall spark er jo individuelt og uvesentlig i mine øyne ;)

Pjuh! Jeg synes og det høres veldig pes ut å måtte bruke 2 timer for dag for å telle! :eek:
Jeg følger jo med hver dag, og noen dager er han roligere og noen dager er han mer aktiv og de fleste dager sånn helt vanlig.

Jeg prøver heller å finne ut av rytmen til baby når h*n er våken slik at jeg blir kjent med min baby og dens bevegelser. Slik vil jeg kunne merke om det er forandring.

Eneste jeg gidder å bry meg om er å tenke over at der faktisk er liv hver dag.. om der har vært lite liv så har jeg fått beskjed om å drikke noe kaldt og søtt,legge meg på sofaen.. og da MÅ det være 4 spark iløpet av en time.. om ikke skal man ringe føden..

Jeg brukte spark-teller i første svangerskap, men jeg har ikke følt at jeg har samme behov eller tid til det nå. Jeg passer på at jeg kjenner en del spark iløpet av dagen. De dagene jeg synes det har vært litt rolig, så har jeg fokus på å kjenne ekstra godt etter til jeg har kjent flere spark i løpet av kort tid :)

Ikke tenkt tanken på å telle, er så mye liv [emoji4] enkelte dager er det litt mindre, men kanskje han bare er litt sliten etter å ha holdt fest to dager i strekk [emoji2]

tror jeg ikke hadde gjort annet enn å registrere spark jeg da..Hehe..måtte tatt fri fra jobb for å ha tid til å telle sparko_O

Back
Topp