Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
jeg har det med å gå ned da jeg er på vei. Begge de tidligere svangerskapene jeg har vært igjennom har jeg veid mindre rett etter fødselen enn det jeg har gjort da jeg ble gravid!!
Ut fra denne tabellen ligger du jo HELT på gjennomsnittet! Så ikke tenk på det du![:D]
Tabell for gjennomsnittlig vektøkning:
Uke 5 - 2,3 kg
Uke 7 - 2,6 kg
Uke 10 - 3 kg
Uke 13 - 3,5 kg
Uke 15 - 4 kg
Uke 17 - 5,6 kg
Uke 20 - 6,2 kg
Uke 23 - 7,2 kg
Uke 25 - 8,2 kg
Uke 27 - 9,3 kg
Uke 30 - 10,3 kg
Uke 33 - 11,3 kg
Uke 35 - 12,2 kg
Uke 37 - 13 kg
Uke 40 - 14 kg
jeg er 18 uker på vei og har lagt på meg ca 3 kilo..
la på meg ekstremt mye i de tre første svangerskapene mine, 30 kg faktisk [:'(] la på meg 17 kilo med vesla,så var fornøyd med den [;)] håper jeg ikke legger på meg så alt for mye denne gangen..
Er litt usikker på hva jeg veide før jeg ble gravid, men har ikke lagt på meg noe fra jeg var på kontroll i uke 10 til uke 20 i alle fall. ble litt overraska siden jeg spiser det jeg har lyst på og spiser mer enn det jeg normalt gjør, men kiloene kommer vel sikkert i løpet av de ukene som er igjen.
Jeg har lagt på meg 10 kg. La på meg mye i 1. trimester forrige gang også og så jevnet det seg ut.
Så lenge du vet at du har levd relativt sunt, så tror jeg ikke det er unaturlig å legge på seg såpass heller. Kroppen vet best[:)]
Er 20 uker på tirsdag..[:)] Så langt har jeg gått ned 6kg, og gått opp 2kg, og gått ned 1kg igjen... vet ikke om jeg skal være bekymret eller ikke over det?
jeg er 18 + 2 og har lagt på meg 5 kg [8D] føler meg feit for tia, så gleder meg til jeg får litt mer gravid mage, slik at jeg ikke bare ser lubben ut lenger[;)] la på meg 20 kg sist, men tok di av igjenn med en gang så ikke bekymre dere jenter, når dere ammer går det fort av igjenn [:D]