kg....

Lagt på meg 10 kg. allerede [8|] - og flere skal det visst bli...

De andre svangerskapene la jeg på meg rundt 20 kg. Ble kvitt de ganske raskt etterp, så jeg stresser ikke med dette heller...

20 uker i morgen, og har lagt på meg 2,5 kg. Ca samme som sist, og da endte jeg på +15 kg, men de gikk fort av igjen. [:)]

20+4 uker og gått opp 4,5 kg

23,5 kg på disse 20 ukene[:(]

jeg er 20+1 og har lagt på meg 8 kg [:)]

har lagt på meg 1,5 kg fra startvekta...

2-3 kg har jeg lagt på meg...

Jeg er i uke 17 nå, og har lagt på meg 6 kg...[:)] Regner med at det blir en 10-15 til. Forrige svangerskap gikk jeg opp 23 kg. Regner med at jeg havner rundt der denne gangen også[:)] Får bare trene hardt etterpå så forsvinner forhåpentligvis alt av igjen....
Ha en god helg alle sammen[:)]. Jeg skal tilbringe helgen med å skrive oppgave...[:@]

har lagt på meg 2 kg fra startvekt.. er 17+2. Gikk endel ned i starten, så er på riktig vei hvertfall [:D] Og magen blir bare større og større!

Er i uke 21 i dag og lagt på meg nesten 1 kg såg eg i dag. Men eg har vært mye dårlig!

Jeg er 19+6 og har lagt på meg 4-5 kg.

Er snart 20 uker. Var på siste kontroll i uke 18, da hadde jeg gått opp 4,5 - tror nok jeg er oppe på 5,5 nå...
Føler også det virker veldig mye i forhold til så mange andre her inn som ikke er noe opp i det hele tatt. Men tror kanskje vi vokser i veldig forskjellig tempo, noen får ikke mage før på slutten, mens andre skyter fart tidlig og bremser opp.
Velger å se positivt på det, jevn oppgang gir også huden bedre tid til å strekke seg, ikke så stor fare for strekkmerker kanskje..;-) (bare min trøsteteori)

ORIGINAL: Lenelill

Er snart 20 uker. Var på siste kontroll i uke 18, da hadde jeg gått opp 4,5 - tror nok jeg er oppe på 5,5 nå...
Føler også det virker veldig mye i forhold til så mange andre her inn som ikke er noe opp i det hele tatt. Men tror kanskje vi vokser i veldig forskjellig tempo, noen får ikke mage før på slutten, mens andre skyter fart tidlig og bremser opp.
Velger å se positivt på det, jevn oppgang gir også huden bedre tid til å strekke seg, ikke så stor fare for strekkmerker kanskje..;-) (bare min trøsteteori)

Vi er alle forskjellige, og som du sier så vokser vi nok i rykk og napp [:D] Og noen legger på seg 10 kg tilsammen, mens andre legger på seg 20 kg tilsammen.. så da er det ikke så rart at det er store variasjoner allerede på dette tidspunkt! Også må vi huske at mange av oss har vært VELDIG dårlig, kastet opp og slitt med å få i oss nok mat.

Flott at vi jenter er så forskjellige syns jeg, ikke noe er mer riktig eller galt enn annet! Man legger på seg det man skal tilsammen uansett.. Selvfølgelig påvirket av kosthold, fysisk form, gener, kvalm/ikke kvalm, vekt før en ble gravid...

Men det er flott med tråder som viser alle disse variasjonene syns jeg, for da er det lettere for oss noen ganger usikre moms-to-be å føle at man er normal [:)]

Jeg er 18uker i mårra, og har gått ned 4kg...? Jeg er ikke dårlig eller noe sånnt, men jeg klarer bare ikke spise nok mat i løpet av dagene! uansett hvor mye jeg prøver.. er det noen andre som bare går nedover? for jeg hadde ikke gjort noe av å gå opp litt nå, det er ikke så moro, spsiellt ikke når jeg er såppass langt på vei nå...
Jeg bare prøver å spise så mye som mulig, og håper jeg går opp litt snart![:)]

Er 19+2 jeg, har gått opp 1kg!!

Er 17+4 og fått 8kg meir å bære på[:'(] å flere skal det bli[8D]

21 uker og lagt på meg 3,5 kg[:)]

Kommer an på hvor mye du veide fra før spør du meg [:D] Er en 100 kg el 50 fra før...stor forskjell

Men 6 kg når du snart er halveis syns jeg ikke er mye!!!

Back
Topp