kg....

lillela.

Betatt av forumet
Heisann jenter.[:)]i dag har jeg vert på min andre kontroll hos legen min. Alt såg heldigvis helt fint ut m mor og lille jenta[:)]men,sålangt i svangerskapet har jeg lagt på meg 6 kg.....[:(]syns d er litt mye,er jo bare såvidt 21 uker på veg...men...men. Hvor mye har du lagt på deg og hvor mangen uker er du på vei?

Er i uke 17+4, og har lagt på meg 3 kg...

19+5, altså 20 uker på søndag. Lagt på meg 3 kg. Men jeg tror ikke du skal bekymre deg, 6 kg høres ikke mye ut, siden de greiene der er så individuelt[:)]

20+1 og har gått opp 4,5. Går fortere opp nå enn sist... [&:]

jeg er 20+3 og har gått opp 0 kg. [:)]

Er 21 uker og har gått opp 6kg jeg også.. Syntes det var mye i starten, men nå tenker jeg bare at det er faktisk et lite menneske som vokser inni meg[:D]
Jordmor sa at jeg ikke skulle bekymre meg for vekten, noen går opp mye i starten og lite i slutten, andre omvendt.. Nå har jeg gått i 6 uker uten å legge på meg noe..

KJente at nå ble jeg litt deppa her... er 18+et eller annet og har lagt på meg 7 kg....men jeg spiser det jeg vil, når jeg vil da.... [:D]har vel bare meg selv å takke....

19+3: gikk først ned et par kg så opp der jeg begynnte (uten å spy), så fikk jeg omgangsyke og gikk 3 kg på 1 dag. før jeg for noen uker siden begynnte å gå opp igjenn så nå er jeg vel på 0 , men har en følelse av at det vil fortsette nå! ved tanke på at ungen skal vokse så mye nå fremover. Er egentlig veldig likt som første man da tok det også litt tid før jeg begynnte å legge på meg (tror jeg gikk opp ca 11 kg med første)

gikk ned 2 kg da eg blei gravid.. så gjekk eg opp t start igjen rundt 12 uker.. og har då holdt meg stabilt gjerna lagt på meg et par 100 g i ukå.. men nå har ser eg at eg nærme meg 2 kg øve.. men eg e 17 uker snart 18 uker på veg.. og ser liksom på magen at eg e gravide hehe.. Spise masse mat... 1-2 skiver t frokost eller en yoghurt. Så har eg sikkart 5 skiver t lunsj og spise noe når eg e hjemme i 4 tiden også et par ganger til på kvelden. syns det var særlig rart at eg ikke la på meg når eg sjøl følte eg spiste som en hest hehe... komme vel og bite meg i baken nå ja hehe..[;)]

19 uke, har lagt på mæ 3kg :)

20 uker i mårra og 10 kg i pluss![8D]

(mulig det er mere, for har ikke veid meg på 2 uker nå!)

Hehe.. sto på vekta i mårrest og var nesten så jeg havnet i sjokk. Den stoppa der den gjorde i går, men herregud, trodde jeg hadde lagt på meg 4 kg på et døgn plutselig. Huff! Er 18+++ og har ikke lagt på meg noe særlig, men med meg så vet jeg det kommer mot slutten, så nesten bedre med jevn vektøkning...

ha lagt på meg 5 kg så langt! 18+3
men brukte tid å forstå det. hadde mange problemer med det i begynnelsen.Følte meg mer tykk enn gravid! Men nå går det helt fint!

Jeg er 17 uker i dag og har gått opp 4 kg, nå etter kvalmen har gitt seg merker jeg hvor fort det er å glemme magemål og bare stappe innpå, så jeg må virkelig passe meg [&:]

- 1 kg her,gikk opp 3 kg de første mnd,men nå er jeg - 1 kg fra startvekta[8D]

Så langt har jeg gått opp drøye 2 kg, meeen forrige gang gikk jeg opp over 20kg tilsammen, og jeg mener å huske at det kom på slutten... [&:] Så vi får se hva vi ender opp på denne gangen! [;)] Er bare glad for at vekta raste ned igjen med amming og det hele. Krysser fingre og tær for at det skjer denne gangen også! [;)]

Er vel kommet ca på startvekta mi nå tror jeg.. [:)] Slik var det sist gang også, men la på meg 9 kg tilsammen fordi.. [:)]

har gått ned 7-8 kg... er skikkelig dårlig form, og ser ikke ut det at det har tenkt å bli bedre...

men kommer nok til å legge på meg sendere i svangerskapet da :)

17+2, og har gått opp 5 kilo nå tror jeg..[&o]
Sist gang så stoppet d på 20 kilo..

Back
Topp