kg

Herregud jeg kunne død for hermetiske fersken. Det finnes ikke her :/

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har gått opp 2 og gått litt ned igjen da jeg ble veldig dårlig for snart tre uker siden.

Jeg har gått ned, men bare en kg eller noe :)

Tror ikke jeg har lagt på meg noe... Nå har jeg spist chips siden søndag, og sjokolade, fordi jeg har elendig appetitt... Jeg tenker "å neiii..." hver gang jeg kjenner at jeg blir sulten igjen... Får veie meg imorgen...

Har lagt på meg 2,5 kg. Har satt seg godt på puppene og rundt magen. I forrige svangerskap la jeg på meg 14 kg, så jeg håper jeg ender på det samme denne gangen også. (Må bare passe matinntaket!)
Er ikke så høy jeg heller, er 1.63.

Uff den vekta tør jeg ikke å møte på:-/ føler jeg spiser hele tiden pga kvalmen, og det går mye i pasta/brød/ris som ikke smaker så mye! :-P

Har ikkje peiling. Vekto har eg ikkje vært på si i sommar :P

var hos mamma i går... jeg sa at jeg kunne drept for hermetiske fersken med krem.. så sa mamma :
"Har du lagt på deg?"
og til min store skrekk, JA JEG HAR DET! 4 kg! hvaaa??? og alt på pupper og mage..
dette kommer til å bli vanskelig å skjule om jeg fortsetter å vokse i superfart!

Ååååå... Fersken med krem hørtes helt himmelsk ut nå ,,,,, !!

ååå, jeg skulle jo kjøpe et føøøøør jeg dro på jobb, men jeg glemte det! Da skal jeg kjøpe det når jeg er ferdig her.

Gått opp 3,5 kg her, og jeg er sånn som egentlig aldri legger på meg et gram uansett hva jeg spiser. De kiloene synes godt!

Men kan være at snusslutt også har en innvirkning her :)

Opp 30kg sist svangerskap. Takk til mye vann, selfpitty, depresjon, dårlig kostholde og null morsjon. Håper jeg snur den trenden denne gang ;)

Min også var vokst fort...uvant fra forrige svangerskap! T.o.m legen så at jeg hadde fått en gravid mage allerde haha ser du har fått en liten kul allerde :D Forrige svangerskap gikk jeg ned 14 kg under svangerskapet i første trimester...kjempe dårlig..men så gikk opp gradvis . hadde en del kilo ekstra som nå...så var ikke at det gjorde noe...Men ikke sunt tanke på hvor dårlig jeg var. Men enda jeg er dårligere nå så går jeg heller opp...merkelig men men er vel mer rikig det da. For slik jeg gikk ned siste var IKKE bra...men da stresset jeg mye! Nå hører jeg på kroppen :) Så opp en kilo forløpig :)

Jeg sluttet å røyke rett før jeg ble gravid, pluss hadde noen ekstra kilo etter julen.
Har i tillegg til alt dette klart å lagt på meg yttligere 5 kilo under svangerskapet fram til i dag.
Er i dag i 10. Uke, altså 9+6.
Jeg spiser sunt og går 30-60min turer i allefall 4 ganger i uken i tillegg til å være i arbeid der jeg sitter veldig lite.
Jeg ser at flere har startet å bruke mammabukse allerede i uke 5,
selv er jeg nødt å bruke det fra å med denne uken som snart er over, altså 9 fullgådde uker.
Jeg regner med at alt er normalt, og man må ikke være så streng mot seg selv.
Har man sluttet med nikotin, får i seg mindre koffein og får trent litt eller går tur så lenge man er i form til det,
så skal man klappe seg selv på skulderen og innse hvor flink man er.
Også til dem som klarer å redusere nikotininntak, de er kjempeflinke!
Blodet i kroppen øker med mange prosent, brystene blir størr og livmoren med.
Her er det mye mer en bare fosteret som gjør utslag på vekten.
Selvfølgelig skal alt øke gradvis, men det er ikke grunn til panikk.

Sent from my iPad using BV Forum

Jeg ligger fortsatt på +4. Men jeg har spist så mye unødvendig :P og har fått en veldig synlig babybump :D

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp