kg

lille_mjau

Gift med forumet
Augustlykke 2015
var hos mamma i går... jeg sa at jeg kunne drept for hermetiske fersken med krem.. så sa mamma :
"Har du lagt på deg?"
og til min store skrekk, JA JEG HAR DET! 4 kg! hvaaa??? og alt på pupper og mage..
dette kommer til å bli vanskelig å skjule om jeg fortsetter å vokse i superfart!

jeg har og lagt på meg :O 1,5-2 kg ! superappetitt :S

Jeg har gått ned. Liker det ikke! Skulle heller gått litt opp :p

Jeg har ikke veid meg, men etter klærne å dømme har jeg verken gått opp eller ned - bortsett fra puppene da! :P

åh huff, jeg må nok slutte å spise alt jeg kommer over :P haha

Hehe jeg trodde jeg hadde lagt på meg, magen er liksom så oppblåst å rar men hadde ikke det likevel gitt XD

Har lagt på meg 3 kg, men har gått ned 1 kg igjen, problemet mitt er at jeg ikke kan skjule noenting, for min mage er blitt god og rund, så jeg ser ut som om jeg er 5 mndr på vei. Jeg vet at 2 kg ikke får magen til å se slik ut, så det er nok en god blanding av oppblåsthet, 5 svangerskap bak meg og slappe muskler. Jeg ser veldig gravid ut, men kjempefalut med tanke på at jeg kun er 8 uker på vei he he he, så her har magen vokst i superfart også.

har lagt på meg 4 kg jeg og.. Da jeg var i kvalmefasen/sultfasen hvor jeg bare måtte spise hele dagen for å føle meg "grei".. Huttetuu. Spiser ikke like mye nå heldigvis da jeg føler meg bedre om dagen :D

Gått opp nesten 2 kg! :D Har jo fått pupper som Pamela, spiser mer enn vanlig.. :D

Jeg har gått ned 4-5 kg. Men har mer enn nok å ta av, så det gjør ikke så mye

Jeg har gått ned 2 kg pga kvalm, oppkast og manglende matlyst. Jeg er litt over trivselsvekta, så det gjør ingenting :-) Jeg vet at jeg kommer til å legge på meg senere, så ingen fare.

Sent from my iPhone using BV Forum

Gikk opp 2 kg i julen, og rakk ikke å trene det av meg før jeg ble gravid og dårlig. Nå to nye kg!
Mye vann da..

Gikk opp fra 63 til 89 da jeg var gravid med nr 1.
Gikk ned igjen til 65kg før hun var 5 mnd gammel. Heldigvis!

Jeg har gått ned 3 kg. Men regner de kommer på igjen når jeg er ferdig med all oppkast og kvalme.

Tross kvalmen og ubehaget, har eg lagt på meg 2 kg ;) når eg gikk med først mann la jeg på meg hele 30 kg gjennom hele graviditeten :D

Forje gang gikk jeg opp 19,5 kg :O og jeg er liten (160 cm) så det syntes veldig godt :P

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

6 kg i første og 9 kg i andre.. Dette begynner likt med å gå først noen kg ned.. Så lov å håpe det ikke blir så alt for mye denne gangen heller :0)

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp