ketolyse

MorTilSanderOgVetle

Forumet er livet
jeg er veldig nysgjerrig på denne kuren.. men så mye mat?? virker det?? jeg er elendig til å spise og elendig til å mikse fikse mat..

om jeg baker det ketolysebrødet og med egg og majones. kan jeg da helt hypotetisk spise det 5 ganger om dagen? vil det funke like bra som å lage 5 forskjellige måltider?

Du trenger vel å få i deg litt mer variert kost enn det.
Har forresten ikke hørt om NOEN som liker det brødet, det er ikke likt vanlig brød..

Jeg kan ikke svare noe særlig mer, har ikke gått på ketolyse og kommer heller aldri til å gjøre det. Jeg kastet opp hvis jeg måtte spist så mye fett i kosten.[;)]
Men det ser jo ut på de som følger det slavisk at det funker.
Jeg er mer på å spise sunn, normal kost og trene.

Håper noen kan gi bedre svar enn meg!

Det holder ikke nei.

For det første så skal du ha i deg minst 15 karbohydrater om dagen.
De burde du få fra grønnsaker, men det går fint med proteinbrød også.

Og så burde du prøve å få i deg både protein, fett og karbohydrater til hvert måltid. F.eks burde du ha litt paprika eller agurk på brødet, eller salat eller hva enn du liker.

Jeg spiste mye salat da jeg gikk på ketolyse, med kyllingfilet/kalkunfilet til. Med rømme sammen med og kanskje litt olje har man et godt sammensatt måltid. Inne på slankegruppa er det en stor ketolysetråd med masse oppskrifter og prat. Der kan du finne masse lurt.

Jeg gikk på ketolyse i  bare litt over to uker da, for å teste kuren. Begynner antakelig pån igjen over jul. Men jeg slet litt med å spise ofte nok, mistet matlysten og hadde ikke så lyst på alt fettet. Det er jo visst sånn at jo mer fett man får i seg på ketolyse, jo mer fett forbrenner man. Men man burde jo prøve å få mest av det gode fettet da, altså ikke mettet fett, men enumettet og flerumettet (rett meg om jeg tar feil [8D]).

Back
Topp