Honningblomsten
Forumet er livet
ORIGINAL: Miss Gilmore
Huff. Her var det mye uviten ute å gikk. Unni, ta en titt på dette forumet:
http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=110
Les ALLE topptrådene, og jeg lover deg at du blir mye klokere[:)] Spør damene der inne, de er mer enn villig til å hjelpe og svare. Jeg heter "gressenka" der inne så veit du det[:)]
Ketolyse er litt komplisert og for å forstå hele kuren så må man lese seg litt klokere. Jeg har gått på det i 7 uker, og jeg lærer ennå. Man må finne balansen i kroppen på hvor mye karber man kan spise. Dette varierer veldig. 15-20 er bare en liten pekepinn og gjelder ikke for alle.
Jeg for eksempel bruker lang tid på å komme i ketose, men kan spise ganske mye karber før jeg dette ut igjen[:)] Noen tåler ingenting, mens andre tåler mye[:)]
Foresten så har jeg gått ned 6 kg og er strålende fornøyd med det[:)] (trener ikke heller[8D]) Spiser mye kjempe god mat![:)] Har fått lengre lunte og er ikke så sur som jeg var før. Jeg har ikke blodsukker fall lengre, og det er helt fantastisk deilig![:D] Mer energi, bedre fordøyelse, mindre matlyst. Ja, fantastisk! Elsker ketolyse. Jeg kommer til å kjøre ketolyse til jeg når målet mitt, og deretter blir det lavkarbo resten av livet. Savner verken brød, poteter eller ris. Får lyst på pasta i ny og ne, frukt og sjokolade selfølgelig. Men på lavkarbo kan mans spise fullkornspasta, frukt og 70% sjokolade er heller ikke ulovlig. (men det er fyfy på ketolyse altså[;)])
Jeg har prøvd det meste før jeg prøvde dette. GR, vektklubb, reductil (funka som bare juling, men de er jo ikke å få tak i lengre) Ja, var lei av alt som heter kalorier![:@] og det funka ikke på meg i det hele tatt!
Nå, etter 7 uker gidder jeg ikke telle karber lengre for jeg veit hva som inneholder hva. Så jeg klarer å holde meg innenfor min grense.
Om du vil prøve dette Unni, så gjør du det! Det koster ikke så mye heller. Men du trenger boka og vitaminene! De MÅ du ha, for kroppen trenger påfyll av vitaminer som du ikke får i deg gjennom kosten lengre. Du kan kjøpe på nett, eller så finner du en liste inne på forumet over forandlere over hele landet. Mange meny butikker som har[:)]
Masse lykke til!
Send en PM om det er noe[;)]
Åh, takk[:)] Det høres jo kjempe bra ut da! Så flink du er[:)]
Jeg har faktisk hørt at noen leger anbefaler det, så det må jeg være bra[:)]
Dette skal jeg definitivt prøve[:D]
Kommer nok til å sende deg pm hvis jeg lurer på noe ja[:D]
Nå ble jeg mye klokere[:)]
Føler liksom at nå har jeg fått nok, og jeg vil prøve noe som funker[:)]