Keto-dagboka

Nå har jeg forresten laget meg en oversikt i første innlegg.
 
Laget ketogen pizzabunn i dag og det ble godt! :D

9A07FF3A-864A-4972-AD43-33DF105B54D2.jpeg
7612777C-B264-482F-A545-DD86D603A2A9.jpeg
 
Opp 300 gram denne uken. Jaja, har nok litt mer å gå på så litt skjerpings neste uke.
 
Fredag som var hadde gått jeg ned 300 gram igjen, men over helgen har jeg gått ut av ketosen fordi vi var på tur i utladet, og det ble rett og slett for mye styr. Forventer ny oppgang på fredag da ketosen ikke er helt på plass enda. Men vet av erfaring at slike «feriekilo» faller raskt av igjen. Bare å holde meg i skinnet rett og slett.
 
Feriekilo stikker av når en kommer inn i rutinen igjen.

Easy come, easy go :)

Den ketose pizzaen ser digg ut. Har du mulighet til å dele oppskriften?
 
Jippi! Endelig i ketose igjen etter helgens sprekk :D Tok en dag ekstra denne gangen, så godt når testen endelig slår ut.
 
Da ble det noen hundre gram opp denne uken og det er ok med tanke på hva forrige helg inneholdt av søppelmat.
Sånn ca i rute og motivert for neste uke :D
 
Ned 600 gram siden sist uke og det er jeg fornøyd med. Tanten banker på døra så da er det håp for neste uke også ;)
 
Kjempegod ketogen middag :hungry:
D01D52B8-18F1-4C34-AF49-18C019A57F69.jpeg
 
Woohaa!! Ned 1,1 kg siden sist uke :D Og 8,4 kg totalt. Kjempefornøyd :cool:

En ting som er blitt lettere er å avstå fra søtsaker og snacks. Nå tar jeg aldri valget om å spise når noe blir tilbudt. Tidligere spiste jeg alltid!
Jeg venter og lager heller noe kur-vennlig når jeg kommer hjem. Akkurat det er jeg stolt over :happy:
 
Ups... opp 300 gram denne uken, og jeg vet jo hvorfor.. Ikke orket å logge mat og ikke orket å følge med på mine makroer. Har nok også vært ute av ketosen litt og beveget meg i smart-karbo-land. Jaja... får gire opp litt til neste uke ;)
 
Vekten på fredag var lik sist uke, men over helgen har det rast av igjen :D Gleder meg til å veie om 3 dager igjen :)
 
Back
Topp