Har kun sånt på borde om vi har grill mat eller pølse
sånn typisk mat man bruker ketchup på. Bruker det ikke til noe annet. Men lager jo god mat da
så trenger ikke skule smaken med sånt kjass 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme herBlir satt frem til måltider det passer til, men ingen restriksjoner![]()
Hun må ha misforstått tror jegHar det kun til pølser, hamburger og ostesmørbrød. Gubben er vant til å ha det til spagetti også men jeg lager somregel pastasaus da og da dropper han det.
En venninne av meg har det på ALT (til og med julemiddag som kalkun osv) fordi hun synes maten ikke smaker noe uten.
Har det kun til pølser, hamburger og ostesmørbrød. Gubben er vant til å ha det til spagetti også men jeg lager somregel pastasaus da og da dropper han det.
En venninne av meg har det på ALT (til og med julemiddag som kalkun osv) fordi hun synes maten ikke smaker noe uten.
Er det vi andre også sier. Spør om hun ikke krydrer maten og det gjør hun visstHun må ha misforstått tror jeg![]()
Er jo ketchupen som gjør maten smakløs![]()
Sånn er stebroren min også! Han skal ha Ketchup på ALT! Har sett mange sære matkombinasjoner oppgjennom åreneEg vil si at vi ofte har den framme pga mannen i huse har og bruke det til så si alt men Eg liker kun ketchup til pølse, Hamburg og pizza.