Kengu planlegger julen 2020

Imponert over hvor langt du har kommet med julegavene:happy:

Jeg tenker hvert år at jeg skal begynne tidlig men...
Jeg orker ikke ny sånn runde som i fjor, det var forsåvidt grunnen til at jeg begynte tidlig for noen år siden, så sklei det ut i fjor men det ble i grunn en påminnelse om hvorfor jeg skal være ferdig før en viss dato.
 
Jeg orker ikke ny sånn runde som i fjor, det var forsåvidt grunnen til at jeg begynte tidlig for noen år siden, så sklei det ut i fjor men det ble i grunn en påminnelse om hvorfor jeg skal være ferdig før en viss dato.
Du er vel ikke tilfeldigvis med i gruppen "For oss som er hekta på jul" på FB ?
Vil anbefale den gruppen. God julestemning hele året der.:happy: :santa
 
Du er vel ikke tilfeldigvis med i gruppen "For oss som er hekta på jul" på FB ?
Vil anbefale den gruppen. God julestemning hele året der.:happy: :santa
Er med i flere av de gruppene, men den ene tør man nesteb ikke skrive noe . Er også med på juleforum, digger det forumet
 
Visste ikke om flere jeg, er på juleglede selv.
Fant vel flere for noen år siden. Sist jeg sjekket, men meget mulig de andre var utenlandske

Juleglede skal sjekkes ut, dog blir jeg trolig sånn "slutten av august til desember" - aktiv, ikke helt helårs....
 
Fant vel flere for noen år siden. Sist jeg sjekket, men meget mulig de andre var utenlandske

Juleglede skal sjekkes ut, dog blir jeg trolig sånn "slutten av august til desember" - aktiv, ikke helt helårs....
Det er flere av de det inne ohså
 
Wow så effektiv du er!! :) mitt mål er å være ferdig med gaver innen 1.12 :) har ett desemberbarn så blir mye gaver å ordne med. Er godt i gang med gaver til barna i familien (egne inkludert), håper å kjøpe inn det jeg mangler på neste lønning og så konsentrere meg om de voksne :)
 
Wow så effektiv du er!! :) mitt mål er å være ferdig med gaver innen 1.12 :) har ett desemberbarn så blir mye gaver å ordne med. Er godt i gang med gaver til barna i familien (egne inkludert), håper å kjøpe inn det jeg mangler på neste lønning og så konsentrere meg om de voksne :)
Takk, det er et fint mål det , godt å være i gang:)
 
A879FD0D-1F16-44B5-855F-E1DF0EFC73FE.jpeg

Startet med innpakking, tenkte p ta med gavene jeg er ferdig med på hytta så henter mamma de der å deler ut til de rundt der hun bor :)
 
Back
Topp