Kengu planlegger julen 2020

Kengu

Forumet er livet
VIP
Julen 2019 ble feiret sammen med min familie. Det ble en fin jul og fine juledager med familie og venner.❤️
Julen 2020 feires nok hos oss evt hos svigerfamilien :)

Vi havnet bakpå med både planlegging gavekjøp og gjennomføring , set håper jeg å unngå i 2020.
Alt skal være vasket innen 25 nov og gaver skal være innkjøpt til 20 nov.
 
Last edited:
Kalendergaver:

Mamma:
Øtekrem
Marius refleks
10 flaxlodd
2 lysestaker
Juleservietter
Pynt yil kubbelys
Showergel


kengubarnet
10 griseflaxlodd
Godteri



Mannen:
10 griseflaxlodd
 
Last edited:
Julegaver:
Niese 8: Ferdig
Niese 15: Ferdig
Nevø 8: ferdig
Niese 5 Ferdig
Nevø 3: ferdig
Niese 1: Ferdig
Nevø 20 må vente litt,ikkeen vet hva jeg skal kjøpe
Niese 19: Ferdig
Nevø 19: Ferdig
Niese 21 Ferdig
Nevø 11: Ferdig
Nevø 12: Ferdig
Niese 1: Ferdih
Nevø 18: Ferdig

Venners barn 14: Ferdig
Venners barn 12: Ferdig
Venners barn 11: Ferdig
Venners barn 12: Ferdig
Venners barn 14:


Mamma: Kari traa ulltrøye
Søster: Ferdig
Bror: Ferdig
Svigerinne S Ferdig
Svigerinne N:Ferdig
Svigerinne M:Ferdig

Svigerfar:
Svigers:
Venninne 1 Ferdig
Venninne 2 Ferdig
Venninne 3 Ferdig
Venninne 4 Ferdig
Venninne 5 Ferdig




Fra Kengubarnet til:
Mormor: kalender
Bestefar: kalender
Farmor og farfar: kalender
Venner
 
Last edited:
Julen 2019 ble feiret på Sunnmøre sammen med min familie. Det ble en fin jul og fine juledager med familie og venner.❤️
Julen 2020 feires nok hos oss evt hos svigerfamilien :)

Vi havnet bakpå med både planlegging gavekjøp og gjennomføring , set håper jeg å unngå i 2020.
Alt skal være vasket innen 25 nov og gaver skal være innkjøpt til 20 nov.

Du er ambisiøs. Evt generelt mye tidligere ute enn meg.

Jeg skal etter mitt ønske ha alt vasket innen svigermor kommet på førjulsbesøk, dato ukjent, en eller annen gang i desember, og alle sendegaver handlet til samme tid, for de sendes med henne, det store flertall av gaver kjøpt senest amfi kundekveld eller Black friday avhengig av hva som er sist, og ingenting skal trenge pakkes 23.12 og helst ikke vaskes heller, bare pynte og bake (kake til 5 åra dagen)
 
Du er ambisiøs. Evt generelt mye tidligere ute enn meg.

Jeg skal etter mitt ønske ha alt vasket innen svigermor kommet på førjulsbesøk, dato ukjent, en eller annen gang i desember, og alle sendegaver handlet til samme tid, for de sendes med henne, det store flertall av gaver kjøpt senest amfi kundekveld eller Black friday avhengig av hva som er sist, og ingenting skal trenge pakkes 23.12 og helst ikke vaskes heller, bare pynte og bake (kake til 5 åra dagen)
Her kommer nok mamma nedover i november , så greit å være ferdig med gaver til det hvertfall :)
 
Her kommer nok mamma nedover i november , så greit å være ferdig med gaver til det hvertfall :)
Må justere meg om svigermor kommer på velsog tidlig førjulsvesøk. Aldri godt å vite, men hun kommer oftest i desember de årene hun ikke feirer her, og det later til å være annenhver, så feirer døtrene hos henne de årene hun ikke er her. Sånn inntil videre i alle fall, slikt forandrer seg med årene, partnere og svigers og what not ;)
 
Må justere meg om svigermor kommer på velsog tidlig førjulsvesøk. Aldri godt å vite, men hun kommer oftest i desember de årene hun ikke feirer her, og det later til å være annenhver, så feirer døtrene hos henne de årene hun ikke er her. Sånn inntil videre i alle fall, slikt forandrer seg med årene, partnere og svigers og what not ;)
Vi får se hvordan det blir her, ellers skal jeh en tur på hytta i høst og da kan jeg evt ta de med dit å sp henter mamma de der.
 
Vi får se hvordan det blir her, ellers skal jeh en tur på hytta i høst og da kan jeg evt ta de med dit å sp henter mamma de der.

Vi får se hvordan det blir her også. Året ble jo ikke som vi trodde
 
Jeg kunne tenkt meg å feire med nevøene mine, søstrene mine og mamma og pappa. Men gudene veit om det kommer til å være mulig, alt avhenger av hva som skjer i november
Ja det skjønner jeg. Vi klarer fint å feire alene også,selvom det er mest hyggelig med flere.
 
Back
Topp