Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe, nå lo jeg godtFlere her som har fått kjempe store pupper? Jeg er en tynn person og har fått seriøst store pupper! Det er nesten flaut dette syns jeg! Har problemer med å finne bh i riktig størrelse! Jeg er bare 17 uker og lurer på hvordan dette skal ende!?

Hehe, ja, jeg har lagt på meg litt ellers og da, men har gått fra B til dobbel D, så vokst - yes they have! er uke 20 i morgenFlere her som har fått kjempe store pupper? Jeg er en tynn person og har fått seriøst store pupper! Det er nesten flaut dette syns jeg! Har problemer med å finne bh i riktig størrelse! Jeg er bare 17 uker og lurer på hvordan dette skal ende!?
Jeg er sjelens glad for denne siden! www.underverker.no ! Sist jeg var gravid brukte jeg change sin med spiler. Den støttet bra! Jeg blir litt irritert for du får ikke tak i bh med cup størrelse over D i noen butikker!! Frustrerende!Her også. Tenkte senest på i dag om de blir større for hvert svangerskap? Sist gang brukte jeg 75 D i svangerskapet, nå måtte jeg kjøpe en 75F!!! Lurer på hvor jeg skal finne meg gode amme-BHer. Mannen er kjempefornøyd, men jeg håper egentlig de krymper en del etter ammingen slik at det blir bedre å være i fysisk aktivitet.
Takk for tips. Har du noen favoritter her? Det var mange å velge mellom. BOOB fast food hadde jo en hyggelig pris iallefall.Jeg er sjelens glad for denne siden! www.underverker.no ! Sist jeg var gravid brukte jeg change sin med spiler. Den støttet bra! Jeg blir litt irritert for du får ikke tak i bh med cup størrelse over D i noen butikker!! Frustrerende!
Jeg likte change sin! http://underverker.no/mobile/index.php#pro_671 Den er fin med blonder! Litt dyr, men verdt pengar! Du trenger jo egentlig bare en amme bh! Og den bør være god! Boob fast food har ikke spiler og den klarte ikke holde mine pupper på plassTakk for tips. Har du noen favoritter her? Det var mange å velge mellom. BOOB fast food hadde jo en hyggelig pris iallefall.