Kem ha dåkke..

4kløver

Elsker forumet
..fortalt nyheten til?! 

Eg helde på å bobla øve, va nødt å fortella t nåken!

Rekkefølge;
1. besteveninna mi
2. ei på jobb, siden eg såg ut som eit spøkelse som plutsli måtte spy i munnen sin samme dag som positiv test
3. broren min
4. mamma & pappa
5. søstra mi

Hmm.. kanskje typen min bør få vita da snart og..?

1. Samboeren =P
2. Naboen (venninne)
3. Mamma
4. Søstra mi
5. Nær kompis av samboeren

Blir vel å fortelle svigers og faren min etterhvert også =)

samboer
mammma
min bror
å 2 veninner

Bortsett fra samboer har jeg fortalt det til 3 venninner. Resten får vente litt til :D

Mannen sjølvsagt... Mi beste veninde og mamma.. Håper å vente med resten til julafta, hvis eg klarer det:)

Samboeren, 2 venninner og søsteren til samboeren :) Neste blir nok mamma, men jeg vil vente til jeg møter henne face 2 face :D

1. Pappaen
2. Mammaen min
3. Bestevenninnen min
4. Svigerinne/en av mine beste venninner :)
5. Juli2010 og juni2012 forumet

Den neste å fortelle det til er kommende farmor...Og etter det skal vi holde det for oss selv til ultralyd.

3 venninner, mamma, pappa, mormor, 2 av sambos søsken, noen av kollegaene hans og mora hans.

Her er det bare jeg og mannen som vet :)

Jeg fortalte det til samboeren først, så mamma:) Er en venninne som fant det ut også:)
Skal fortelle det til svigers og pappa om ikke så veldig lenge:)

1. til et vennepar som også begynte å prøve samtidig som oss
2. 2 gode veninner :)

Og samboeren selvfølgelig

Her er det bare meg og sambo som vet det.
Ei venninne vet at jeg kanskje kan være men jeg har ikke bekreftet det helt 

Kommer til å fortelle det til mor om ikke så lenge. Ei god venninne kommer nok til å få vite det når vi skal på konsert i midten av desember, viss ikke jeg har en troverdig dekkhistorie (noe jeg tviler på). Sjefen. Resten håper vi på at skal få vite det på julaften. Syns det er koselig å ha den store hemmeligheten så lenge vi klarer <3

Då va det fortalt til sambo også!:)
(neiiida han var seff den første;P)

E jo mange grunna til å ikkje fortella heile verden, men syns det er koselig å gleda mine nærmaste, og sleppa å gå og "lyga".. blir jo ein del situasjoner der man må unngå sannheten litt, eller finne på unnskyldninger og hvite løgner for å ikkje bli avslørt.. Lettare å sleppa sånt syns eg! Om det skulle gå gale er det dei nærmaste eg ville ha støtta meg til uansett, så det er like greit dei veit det no egentlig;)

Men sliter litt på fredag, skal i middag/vin/spillkveld med ein del perifere venner, litt verre då.. har ikkje plana om å gå ut såå offentlig endå...:)

Æ har kun fortalt til samboer og bestevenninna mi =) Og kjæresten har fortalt til en kompis. Alt e vældig hemmelig føler æ, og æ sku ønske æ kunne fortællt til alle i værden, hehe =) Men vi har bestemt oss for å fortælle familien til jul, og at vi begge ska være tilstede når vi fortæller. Det blir litt av en julegave gitt! =D

Her er det bare samboeren min og ei venninne fra babyverden som vet det.

Her i gården har jeg fortalt det til mannen og mamma. Fikk positiv test på fredag, så enda ganske ferskt! Mannen er på reise, og er ikke tilbake før kommende fredag, men tenker at vi deler det med noen til når han er tilbake =) Men holder det innen for familien og nære venner, så lenge som mulig frem til 12 uker.

lille mus skrev:
Bortsett fra samboer har jeg fortalt det til 3 venninner. Resten får vente litt til :D

Sign

Samboeren min
Noen veldig nære venninner
Noen av de jeg jobber sammens med (som jeg har et godt forhold til)

Familien får vente litt til, syns det hadde vært så grusomt å fortelle de dersom det går galt.

Back
Topp