Keisersnitt

AnneS

Forumet er livet
VIP
Vi som prøver :)
Desemberlykke2017
Hvor lenge er det vanlig å bli på sykehuset etter et akutt keisersnitt?
Svigerinna mi fødte inatt. Dvs hun ble satt igang i forgårs. Vannet gikk igår kveld, de fant ut at lillegutt hadde for kort navlestreng, så det ble keisersnitt inatt.

Håper vi kan få treffe lillegutt når de er klare for det :happy:
 
Jeg var der til dag 3 alle gangene! 2 hastekeisersnitt og 1 planlagt :)
 
Jeg var 5 dager og fikk beskjed om at det var normalt. Følte meg ikke klar før det.
 
Her sa de at det var vanlig å være 4 dager. Jeg dro etter 3. Som ved andre fødsler avhenger det både av sykehuset og av helsen til mor og barn :)
 
Hvor lenge er det vanlig å bli på sykehuset etter et akutt keisersnitt?
Svigerinna mi fødte inatt. Dvs hun ble satt igang i forgårs. Vannet gikk igår kveld, de fant ut at lillegutt hadde for kort navlestreng, så det ble keisersnitt inatt.

Håper vi kan få treffe lillegutt når de er klare for det :happy:
Jeg var 5 dager :)
 
To dager med 2 stk. Ville hjem innen 24 timer, men var ikke lov..dette var planlagt KS. Med sistemann var jeg 5 dager på NFI(nyfødtintensiven). Lå kun 1 dag på barsel, da.
 
Jeg var 4 dager etter akutt keisersnitt uten bedøvelse så måtte jeg hjem
 
På Rikshospitalet er 3 netter standard ved planlagt keisersnitt. Da sjekker man inn tidlig morgen dag 1, og ut formiddag dag 4.
 
Hadde akutt ks med nr 2. jeg var i god form etter fødsel og ble utskrevet fra barsel på dag 2. Fødte prematurt og måtte være igjen en stund på nyfødt intensiv, men fikk ikke noe tilsyn der.
 
Skrev meg selv ut 2,5 dag etter akutt - men bodde videre på hotellet pga baby på NFI.
 
Jeg hadde katastrofesnitt og var på sykehuset i 5 dager :) kunne reist hjem på dag 4, men da følte jeg meg ikke klar - så ble en dag til.
 
Jeg var der i 3 dager men burde vært i 5 da jeg fikk komplikasjoner etter bare noen timer hjemme
 
Jeg var 5 med planlagt, men min form tilsa at jeg gjerne ville hjem etter 2 :hilarious: Men pjokken var litt liten, så de ville se at han gikk greit opp i vekt før vi fikk dra!
 
Med første var jeg på sykehuset 4 dager etterpå, hadde voldsomt blodtap...

Med andre var jeg på sykehuset i 46 timer :)

Begge er tatt med hastesnitt :)
 
Frøkna ble tatt med planlagt KS tirsdag morgen, og så dro vi hjem lørdagen. Jeg hadde ingen til å hente meg før lørdagen, så hadde ikke så mye valg der
 
Back
Topp