Keisersnitt

Kh86

Flørter med forumet
Er det noen som har erfaring med hvor lenge man er på barsel etter et planlagt keisersnitt?
 
I informasjonsskrivet jeg har fått fra sykehuset om pks står det at barseloppholdet blir så kort som mulig, men MINIMUM 48 timer :)
 
I informasjonsskrivet jeg har fått fra sykehuset om pks står det at barseloppholdet blir så kort som mulig, men MINIMUM 48 timer :)

Okei :) Håper forsåvidt å være der så kort som mulig når det ikke er tillatt med besøk fra far osv. Ser for meg at tida blir lang... Får vel et informasjonsskriv etterhvert jeg også vil jeg tro :)
 
Jeg var der 4 døgn i 2017. Var sammen med far og det var super koslig.

Nå skal jeg hjem så fort som overhode mulig. De kan trille meg rett fra operasjonsbordet og inn i bilen.

Frykter å bli liggende hjelpesløs på en underbemannet barselavdeling som ikke gir meg hjelpen jeg trenger
 
Jeg var der 4 døgn i 2017. Var sammen med far og det var super koslig.

Nå skal jeg hjem så fort som overhode mulig. De kan trille meg rett fra operasjonsbordet og inn i bilen.

Frykter å bli liggende hjelpesløs på en underbemannet barselavdeling som ikke gir meg hjelpen jeg trenger

Er litt spesielt å være på barsel i disse dager tror jeg, da man må være på rommet hele tiden uten å få lov å gå ut i gangen omtrent... best å komme seg hjem fortest mulig:)
 
Er litt spesielt å være på barsel i disse dager tror jeg, da man må være på rommet hele tiden uten å få lov å gå ut i gangen omtrent... best å komme seg hjem fortest mulig:)

Enig! Tror jeg får bedre stell hjemme også. Storesøster skal 4 dager til besteforeldre og far er tilgjengelig kun for å passe på meg.
 
Back
Topp