Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan jeg spørre deg om hvorfor du har hatt planlagt keisersnitt?Hatt to vaginale og to planlagte keisersnitt etter det. Blir keisersnitt denne gangen også![]()
Kan jeg spørre deg om hvorfor du har hatt planlagt keisersnitt?![]()
OkPga fødsel nr to var traumatisk. Datteren min holdt på å dø. Og fødselsskade nedentil. Så da har jeg fått planlagt keisersnitt![]()
ønsker dere masse lykke til 
Har man to keisnersnitt må tredje også bli keisersnitt pga fare for at livmor revner. Hos meg var første keisersnitt og de to andre vaginal, heldigvis. Ble traumatisert av haste KS.Kan jeg spørre deg om hvorfor du har hatt planlagt keisersnitt?![]()
Noen som vet det blir keisersnitt når den tid kommer?![]()
Pga fødsel nr to var traumatisk. Datteren min holdt på å dø. Og fødselsskade nedentil. Så da har jeg fått planlagt keisersnitt[/QUOTE
Godt man får oppfølging![]()
Jeg har hatt 2 keisersnitt, 1 planlagt, 1 akutt. Bli derfor plangt keisersnitt denne gangen. Og du?
Om dette går veien håper jeg vi får planlagt keisersnitt. Hadde katastrofesnitt sitt og det stod mellom liv og død for både meg og barnet. Overlegen dro ting altfor langt selvom de visste tidlig i forløpet at dette ikke kom til å gå!!