Keisersnitt

Jeg vet ikke helt, men jeg hadde katastrofesnitt med guttungen :( håper jeg får født "normalt" denne gangen og slippe keisersnitt! :)

Jeg håper virkelig ikke det. Keisersnitt er skrekken for meg :sorry:

Hadde haste KS med første, hadde navlestrengen rundt halsen og lav puls. Har født vaginalt etter det, så håper det blir vaginalt denne gangen også.

Hatt to vaginale og to planlagte keisersnitt etter det. Blir keisersnitt denne gangen også:)

Kan jeg spørre deg om hvorfor du har hatt planlagt keisersnitt? :)

Pga fødsel nr to var traumatisk. Datteren min holdt på å dø. Og fødselsskade nedentil. Så da har jeg fått planlagt keisersnitt:)

Om dette går veien håper jeg vi får planlagt keisersnitt. Hadde katastrofesnitt sitt og det stod mellom liv og død for både meg og barnet. Overlegen dro ting altfor langt selvom de visste tidlig i forløpet at dette ikke kom til å gå!!

Kan jeg spørre deg om hvorfor du har hatt planlagt keisersnitt? :)
Har man to keisnersnitt må tredje også bli keisersnitt pga fare for at livmor revner. Hos meg var første keisersnitt og de to andre vaginal, heldigvis. Ble traumatisert av haste KS.

Om dette går veien håper jeg vi får planlagt keisersnitt. Hadde katastrofesnitt sitt og det stod mellom liv og død for både meg og barnet. Overlegen dro ting altfor langt selvom de visste tidlig i forløpet at dette ikke kom til å gå!!

krysser fingrene får at dere får planlagt keisersnitt! :Heartred:Heartred

Om fødselen blir lik som sist(den varte 5 dager!) Håper jeg det blir snitt. For tok over 1 måned før jeg hadde fått energien tilbake

Back
Topp