Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Huff, så kjedelig [emoji17] Her kjennes det ut som det er noen som pirker i et åpent sår. Håper det gir seg når hu snur seg.Kanskje ikke så vondt, men kjennes som han sparker i ett blåmerke til tider og det er lite behagelig[emoji30]
Huff, så kjedelig [emoji17] Her kjennes det ut som det er noen som pirker i et åpent sår. Håper det gir seg når hu snur seg.
Enda godt de ikke kommer seg gjennom [emoji23]Ja, Hadde keisersnitt med førstemann men kjenner heldigvis ikke noe til det nå med andremann. Til tider forferdelig ubehagelig når han sparker helt ute i sidene, men det er fordi det kjennes ut som han omtrent skal komme igjennom. Er så mye tynnere der en frempå magen siden jeg har morkaken der![]()
Kan nok være at jeg har en del arrvev pga endometriose. Utifra plassering av arret et ks så kjennes det ut som det er der. Jordmor sa i dag at det ikke var noe uvanlig, så da satser jeg på at det ikke er noe fare [emoji4]Kanskje du har mye arrvev? Har også keisersnitt fra før, men merker ikke noe! Men jeg kan kjenne det godt bak navelen da, som en nervesmerte[emoji85]
Kan nok være at jeg har en del arrvev pga endometriose. Utifra plassering av arret et ks så kjennes det ut som det er der. Jordmor sa i dag at det ikke var noe uvanlig, så da satser jeg på at det ikke er noe fare [emoji4]
Skjønner hva du mener [emoji5] Kjenner det selv. Er ikke akkurat noe behahelig det heller.Kjenner ikke smerter i snittet ved spark, men sterke smerter av at vevet strekker seg når magen vokser, viss det gir mening?