Flere som skal ha keisersnitt? Tenkte det kunne være godt å dele tidligere erfaringer med hverandre.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
HNoen som må ha full narkose under keisersnittet? Jeg må det... Og kjenner det er veldig sårt å ikke være "tilstede" når h*n blir født. Vet at pappaen gjør en fantastisk jobb med å ta vare på lille mens jeg sover ut narkosen... Likevel vondt å gå glipp av de første timene :-(
Har 2 fra før med full narkose og tenker det samme som deg... Dette er det første planlagte ks da og det håper jeg blir en bedre opplevelse.Noen som må ha full narkose under keisersnittet? Jeg må det... Og kjenner det er veldig sårt å ikke være "tilstede" når h*n blir født. Vet at pappaen gjør en fantastisk jobb med å ta vare på lille mens jeg sover ut narkosen... Likevel vondt å gå glipp av de første timene :-(
Noen som må ha full narkose under keisersnittet? Jeg må det... Og kjenner det er veldig sårt å ikke være "tilstede" når h*n blir født. Vet at pappaen gjør en fantastisk jobb med å ta vare på lille mens jeg sover ut narkosen... Likevel vondt å gå glipp av de første timene :-(
Jeg hadde full narkose med første. Vanlig spinalbedøvelse med de to andre. Vil tro det blir det nå også. Siste var absolutt best da jeg fikk ha mini sammen med meg lenge mens de holdt på å "ordne" meg igjen
Hvorfor må du ha narkose?
Ok. Jeg kjente veldig på den følelsen å ikke duge når jeg ikke husker at han kom til, men som jm sa. Jeg har født han like mye som noen andre har født sine![]()
Jeg har hørt at man ikke kan ha mer enn3 ks? Syns det var rart, hva skjer med det 4 svangerskapet da? Får man ikke lov? Noen som vet?

Jeg har hørt at man ikke kan ha mer enn3 ks? Syns det var rart, hva skjer med det 4 svangerskapet da? Får man ikke lov? Noen som vet?
Jeg er elendig på å føde, men jeg er en djevel på å amme. Halvparten av alle menneskene på jorda kan ikke blir gravide eller føde fordi de er menn. Ikke alle av den resterende part kan bli gravide. Da skulle det bare mangle at noen trenger en annen utgang ogsåJeg også følte meg ubrukelig for at jeg ikke klarte å føde mitt eget barn. Fikk en veldig sterk reaksjon på det... Så sleit jeg litt med amminga de første dagene, og tror jeg fikk det til bare fordi jeg følte at jeg MÅTTE få til det når jeg ikke hadde klart å føde han. Hvis ikke var jeg uduelig som mor. Dumt å tenke sånn, men det var sånn det ble i hode mitt. Heldigvis fikk jeg til fullamming i 6 mndr., så da fikk jeg bevist for meg selv at jeg kunne..
Vet ikke hva det blir på meg enda, men tenker litt på ks. Hadde ikke valgt det med én baby som ligger riktig vei, men nå er det to i magen min, og har lest en del om at nr.2 ofte snur seg etter nr.1 er ute. Da kan det bli vaginalt på første og haste ks på nr.2. Da ser jeg for meg at det er bedre med planlagt ks på begge to! Hva synes dere?