Usj, så teit! Får vel bare krysse fingrene for at fødselen din går problemfritt da.Det er visst ikke noe de gjør lenger! :/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Usj, så teit! Får vel bare krysse fingrene for at fødselen din går problemfritt da.Det er visst ikke noe de gjør lenger! :/
Ja, kan jo ikke gjøre annet heller da!Usj, så teit! Får vel bare krysse fingrene for at fødselen din går problemfritt da.
Var hos jordmor I dag, oh hun er ikke enig med det legen sier, og mener det at familiehistorien er sånn ikke blir å påvirke meg og min fødsel... Så er veldig spent på hvordan fødsel blir i og med at det da er bestemt at med mindre det går fullstendig skeis blir det vaginal fødsel.
To kollegaer av meg og en venninne fikk målt bekkenet i sommer. To av dem hadde setefødsel og én hadde stor baby, så da ble det sjekket om bekkenet var stort nokDet er visst ikke noe de gjør lenger! :/
Må man føde vaginalt selvom det er setefødsel?To kollegaer av meg og en venninne fikk målt bekkenet i sommer. To av dem hadde setefødsel og én hadde stor baby, så da ble det sjekket om bekkenet var stort nok![]()
Man føder vanlig så lenge bekkenet er målt til å være stort nok. Regnes som litt mer risiko enn hodefødsel, men mindre risiko enn keisersnitt visstnok. Men ja, sikkert vondtMå man føde vaginalt selvom det er setefødsel?Trodde man "slapp" det jeg? Det må jo være megavondt når rompe med ben kommer først ut sammenkrøket?
Åherregud. Da DØR jeg tror jeg. Orker ikke noe som er unormalt..Man føder vanlig så lenge bekkenet er målt til å være stort nok. Regnes som litt mer risiko enn hodefødsel, men mindre risiko enn keisersnitt visstnok. Men ja, sikkert vondt![]()
Man føder vanlig så lenge bekkenet er målt til å være stort nok. Regnes som litt mer risiko enn hodefødsel, men mindre risiko enn keisersnitt visstnok. Men ja, sikkert vondt![]()
I følge min jordmorvenninne som jobber på Ullevål er det standard at setefødsel gjennomføres hvis bekkenet er målt til å være stort nok. Men du har nok litt mer du skulle ha sagt, så om du får helt panikk går det nok greit med å få innvilget KSNei, vettu hva!! Jeg anser KS som myyye tryggere enn setefødsel
Setefødsel er veldig sjelden at gjennomføres av førstegangsfødende. Da blir det som regel KS![]()
I følge min jordmorvenninne som jobber på Ullevål er det standard at setefødsel gjennomføres hvis bekkenet er målt til å være stort nok. Men du har nok litt mer du skulle ha sagt, så om du får helt panikk går det nok greit med å få innvilget KS![]()