Keisersnitt

hadde planlagt KS med førstemann og regner med det blir det samme denne gangen også :) Bare gode erfaringer med planlagt KS, alt gikk fint og rolig for seg og jeg var meg selv igjen etter bare noen dager.

Her MÅ jeg ha ks på nestemann.. får ikke lov til å føde vaginalt etter skadene mine fra forrige fødsel.. Så jeg gleder meg til å kunne være med babyen min etter "fødselen". Sist lå jeg på intensiven i 3 dager, mistet 3 L blod, holdt på å dø og miste livmora mi. Fikk ikke til å gå på nesten 1mnd..så KS blir en drøm. Håper jeg...

Uff, jeg ønsker for alt i verden å Føde vaginalt. Det endte i hastesnitt sist fødsel og aldri i verden om jeg vil oppleve ks igjen. Det var forferdelig.. Ikke funket bedøvelsen ordentlig da de skjærte meg opp, såret var veldig vondt i ettertid, fikk en stor betennelse i såret etter noen uker osv osv.. Jeg blir fysisk dårlig ved tanken på ks igjen.

Det ble hastekeisersnitt her sist gang etter en hard fødsel hvor de ikke fikk henne ut, tross forsøk med sugekopp. Vet ikke hva jeg kommer til å bli anbefalt den her gangen å jeg vet ikke hva jeg selv vil. Men jeg tror ikke jeg blir skuffa om det blir keisersnitt. gikk egentlig veldig fint :-) Men i såfall håper jeg på planlagt, så jeg slipper å gå gjennom begge deler.

Det er jo noe annet med hasteks vs. planlagt ks da regner jeg med. Er ikke noe stress med planlagt..

Back
Topp