Keisersnitt

Taras

Blir kjent med forumet
Hei. Er det noen som vet om det praktiseres planlagt keisersnitt, og når i forhold til UL termin dette gjøres ? 
Dette vil bli mitt tredje barn. De to første var med haste kesiersnitt 1-2 uker etter termin. 
Ønsker ikke at det skal utføres før termin.H ( Ønsker des. barn ) ller et par dager etter.
Skulle denne fødsel gå som sist, er det ingenting som tilsier at det vil komme før termin. 
God påske videre :) 
 
Planlagt ks pleier å skje før termin såvidt jeg vet!:) Når har du termin da?:)
 
ca 10 dager før UL termin gjøres planlagte keisersnitt.
 
Da blir det nok November barn på deg hvis du får innvilget KS. De planlegger de så tidlig så de ikke skal risikere å få deg inn som haste KS hvis fødselen skulle begynne av seg selv. Så tviler på at du får noe senere.
 
Tenker også at det blir november,men man vet ikke. første mann var haste keisersnitt etter 2,5 dager med vann avgang og ingen åpning over 3 cm. nr to lot de meg gå 1,5 dager med vann avgang, store smerter og 3 cm åpning. Endte i keisersnitt. 
 
Det kan jo hende at de ser på hva som skjedde i di to svangerskapene dine når de bestemmer.. Det går jo ann å snakke med legen din om det.

Nå er det 15 år siden, men mammen min måtte ta keisernitt med min yngste bror. Da tenkte de å sette en dato nærmere termin, men siden jeg kom 12 dager før, så tok de han ut 12 dager før for å være sikker. Men det er jo kanksje heller sånn at de vil ta tidligere uansett for å slippe at fødselen starter.
 
Back
Topp