Keisersnitt

Solsikke76

Flørter med forumet
Jeg er satt opp til Keisersnitt 29. Desember eller 30.Desember, opprinnelig UL termin er 6. Januar. Så her blir det Julebarn :)
Jeg har forøvrig bursdag selv på 29. Desember :) Dette blir mitt andre KS.
1.KS var med tvilling guttene for 19 mnd siden:)
Ikke lenge til, lurer på hvordan man skal rekke alt før den nye lille kommer...vi skal flytte, kjøpe inn alt til babyen, handle julegaver og feire jul....i tillegg til to turbo gutter på 19 mnd....puh;)

Hei!
Koselig med julebarn da! Så rart å vite akuratt den dagen h*n kommer! 
Kan jeg spørre hvorfor det ble planlagt keisersnitt? 
Masse lykke til med forberedelser og spiren! 

Masse lykke til ja! Høres ut som om dere har hendene fulle i hvertfall *knis*

Så arti å vite den eksakte datoen, men kan jeg spørre om hvorfor det ikke ble 1.januar? Bare sånn pga jeg er nysgjerrig :P

Åj fikk du da?? :)
Jeg har også termin 6.januar, og venter på dato for planlagt ks jeg også :) Legen sa bare i uke 39 ca men hadde håpa på 2.januar men blir kanskje romjula på meg også ;) Hvordan sykehus tilhører du forresten?? Spennende!!

Dramadama skrev:
Så arti å vite den eksakte datoen, men kan jeg spørre om hvorfor det ikke ble 1.januar? Bare sånn pga jeg er nysgjerrig :P

Jeg er også nysgjerrig:) Har termin 7. januar, og satser på keisersnitt 2. januar - hvis jeg skal ha det. Intet er bestemt ennå. På Riksen mente de at 2. januar sikkert skulle gå bra.

Oi så spennede blir mer virkelig når datoen er satt, blir en spennede mnd dere går i møte.

Jeg lurer også på hvorfor dere skal ha keisersnitt :)

Back
Topp