Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Da er det bestemt... keisersnitt i uke 15
venter bare nå på brev fra sykehuset om hvilken dato den uka det blir [:)]
pga den ryggen min så får jeg narkose og ikke lokalbedøvelse.. noe som er litt kjipt, får jo ikke sett bebis før jeg våkner opp fra narkosen.. men men...
på en måte er du jo litt heldig fordi du vet faktisk når babyen din kommer [:D] og det blir kjempefint for pappaen og få noen timer alene med den lille mens du våkner. lykke til[:D][:D]
Så spenende...
Er jo supert med en dato da... [:)]
Åååååå, så jeg gleder meg til lille gullet kommer...
Må jo være hærlig å vite på dagen når lille gullet kommer... [;)]
Du har jo vært forberedt på at det sikkert ble keisersnitt, så nå er det vel bare å vente på datoen!
Jeg tenker det må være fint å vite akkurat når det skal skje, slippe denne uendelig lange ventingen når vi ikke aner når det skjer...
Litt deilig å vite datoen da. Men du går kanskje glipp av litt spennenig og. Men samtidig så slipper du å sitte hver dag og lure på om det vil skje i dag eller dagen etter.
skulle ønske jeg bare fikk lokalbedøvelse så jeg kunne ha sett han med en gang,.. istede for å måtte sove igjennom alt og litt til.. men men,...
kjempe gøy å snart få vite den eksakte dato.. slipper mye venting [:D]
gleder meg virkelig nå til å få han boende på utsiden av magen min [;)]
Hvorfor får du ikke lokal bedøvelse da? Er det fordi det er planlagt? Mitt ks var ikke planlagt, og jeg fikk lokal. Men du kommer sikkert til å være så vekke at du kanskje ikke hadde fått det med deg.
Jeg husker såvidt at jeg fikk se henne da jeg lå der og ble sydd igjen. Kalte han anestesi legen for pappa fler ganger[&:]. Jeg husker det ikke selv, sambo som sa det
jeg har problemer med å "kromme" (bøye) ryggen pga noen ryggoperasjoner... og da får de visst ikke til å sette sprøyta...
så jeg kommer jo til å se babyen sist... men altså... det går sikkert helt fint.. satse på at dem vekker meg fort [;)]